1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is dat een fout... als je ergens niet bang voor hoeft te zijn is dat dit spel wordt uitgesteld...

EMERGENCE DAY STAAT VAST!

daarkomt nog bij dat ie gold is.... en dat het op de pre-order kitjes is gecommuniceerd... enige zou kunnen zijn dat de eerste levering is uitverkocht en tweede levering een week op zich laat wachten...

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb m'n Pre-Order Kit laatst ook gehaald en heb dus zo ie zo de Limited Collecters Edition! \o/ Kan echt niet meer wachten, damn! :9

4. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit, maar is het niet beetje eentonig?

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eentonig vind ik shooters heel zelden ;), en daar zit gears of war zeker niet bij ( vind ik ) omdat je natuurlijk verschillende levels en wapens hebt, en je nooit weet wat de match je gaat brengen, dus dat is altijd verschillend, maar ook dat kan je pas beter beoordelen als je de game zelf heb gespeeld heh :)

6. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk dat iedereen roept dat Emergence Day vaststaat maar voorlopig kreeg ik wel te horen (toen ik mijn pre-orderkit kocht) dat het spel (in Nederland) is uitgesteld tot 24 november en dat de datum op de kit niet klopt.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja? Weet je dat 100% zeker? Want 24 november is gelijk met de Gameplay, misschien daarom?

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje ik zag net online en je gaat heel langzaam dood / of kilt iemand langzaam maar dan verlies je toch bijna altijd in 2 vs 1

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan mrX wat duidelijkheid hierover scheppen? O-)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx maar ik bedoelde eigenlijk kan je veel kogels hebben?

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Is die Gears of War faceplate een beetje veel waard en hoe plakje stikkers op

Heb namelijk faceplate + stoikers voor de zijkanten

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, dat geloof je zeker net zo goed als de intertoys die zegt dat de PS3 in november te koop is in Nederland?

Ga nou niet uit van die gare winkelketens, dat zijn ook vaak maar medewerkers de helft maar weten van dat soort dingen. Epic heeft gezegd dat Gears of War 100% zeker uit moet komen op de gegeven data. Voor Europa is dat dus op 17
    november.

13. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje of dit mogelijk is met GoW..
    dat bijvoorbeeld 2 mensen op dezelfde 360 spelen met splitscreen, en dat die 2 nog met iemand anders of meerdere over xbox live spelen??

voorbeeld :
    jij speelt met een mattie splitscreen een missie, en dat iemand anders van xbox live jullie joint?? is dat mogelijk?

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kon toch maar met 2 man co-op spelen?

15. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of jij de volgende spellen hebt maar probeer daar maar eens ranking te spelen met vrienden (want je kan niet inviten ofzo)
    - SC: DA
    - PGR (oke snap ik wel -> boosten)
    - PDZ (lukt wel want kan server uit lijst kiezen)
    bij al deze spellen is het niet zomaar de bedoeling om on-line ranking met vrienden te spelen

Misschien kan het best bij andere spellen, maar die heb ik dan niet, dus zou het ook niet weten.

Maar nogmaals:
    zit er clan support in of is dat nog niet bekend, of zit het er gewoon helemaal niet in

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee,

Maar er komt een update op live die er misschien voor gaat zorgen dat alle games een soort van clan support gaan krijgen. Vergeet niet dat dit nog maar een gerucht is!

Ik heb dit trouwens al eerder gepost, zie post 55!

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat dit een filmpje is waar mensen tijdens een of ander event het spel mogen proberen. Wat je hier heel goed ziet is dat iemand niet een soort tutorial heeft gevolgd, want hij duikt veel te weinig on cover. Als je bijv. de filmpjes van CliffyB ziet (geen idee waar je die kan vinden eigenlijk), dan zie je dat hij veel meer cover neemt etc.

Kortom: als je bovenstaand filmpje gaaf vond, dan wordt het echte spelen mét cover nóg toffer.:)

18. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik ;) daarom kan ik ook niet wachten op deze game!! en je hebt inderdaad gelijk, want als je dat filmpje bekijkt, dan denk je wel..hij neemt toch verkeerd cover? want hij STAAT voor dat muurtje, en hij neemt niet de cover zoals je vaak ziet, met de rug ertegen aan, observeren en dan pas schieten :p

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Is die Gears of War faceplate een beetje veel waard en hoe plakje stikkers op

Heb namelijk faceplate + stoikers voor de zijkanten

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: dubbel post sorry

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina