1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    bij de intertoys in zaltbommel werkt zo'n gast die echt super op de hoogte is (net als wij O-) ). als ik daar aan de kassa kom en ik neem het woord preorder in mn mond dan rent die kassadoos meteen weg en komt ze met die vent terug, best grappig.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die boog in het 10de filmpje lijkt me zo gaaf! Het is eigenlijk een soort van plasma grenade :) .

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ongelofelijk VET!! die multiplayer videos!!! ahh kan echt niet wachten meer.... Het ziet er zo strak uit in-game...

IGN komt op 7 november met z'n review...

6. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    filmpje 4 is echt heel vet op het einde! de multiplayer lijkt me zo vet, hier ga ik heel wat uurtjes in stoppen. _O_

en dat curbstompen ook, hemels!

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die filpmjes op gametrailers maken het wachten echt haast onmogelijk... hoe ongelofelijk mooi en cool ziet het er allemaal uit... Dit wordt gewoon de beste game ooit... en als er nog mensen bang zijn dat het de hype niet waar maakt.... dan ben je gewoon gek!!

Ben benieuwd wat voor cijfers het gaan worden, maar aangezien FEAR een 9,1 kreeg bij IGN, zet ik toch in op minimaal een 9,5.... ongelofelijk!!!

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    *
    Gaat weer filmpjes kijken, om te kijken of hij het enthousiasme kan delen met jullie :cool:

Edit:/
    Het ziet er inderdaad erg gaaf uit!
    De MP gameplay lijkt mij iets aparts. Geluiden en het beeld komt erg goed over, even als de snelle bewegingen die je kunt maken als personage!

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat er spoilers over het verhaal op het internet komen, dat wil mik echt allemaal zelf ontdekken.

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game nou uitgesteld naar 24 november... of komt de game nou gewoon op 17 november??? :confused: wat is het nou??

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb nog geen officiele berichten over het uitstellen van GoW gehoord, dus ik neem dan ook aan dat het niet waar is

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, das mooi, want omdat ik op voorgaande paginas las dat die uitgesteld was...

ach ja, bij de plaatstelijke gameboer waar ik m heb besteld, verwachten ze m ook 17 november, had ik gister nog ff na gevraagd :) dus dat zit wel goed denk ik

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *********** 17 november ************

Wordt niet uitgesteld!!!! Emergence DAY!!!! Hebben ze niet voor niets zo lang meegewacht met aankondigen....

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat iemand ff duidelijk in de startpost kan zetten dat hij niet is uitgesteld. Het wordt hier echt te ziek veel gevraagd en snap niet waarom. Wie heeft dit gare gerucht ooit de wereld in geholpen?!

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want ik zie het gerucht ook nergens op nieuwssites staan... Het gebeurd gewoon niet.... Zeker al die marketing voor niks!

17 november en nou kappen daarover... praat liever over die ubergeile mulitplayer filmpjes....

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    waarom zou ik 8)

ik heb geen gold ;)

Singleplayer ftw \o/

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    das kut, je gaat echt iets heel vets missen dan :):

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb ook nog geen xbox live maar weet cker dat ik voor dit spel het wel gaa vragen aan m'n pa :)
    dit spel zal denk ik echt neit eerder dan 6 maanden geruild zijn bij mij :9
    en als ik MP heb nog langer ghehgehehe:p

19. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon fucked up dat de Amerikanen hem 10 dagen eerder krijgen. Gelijk een voorsprong online en worden de Europeanen hard geowned de eerste paar dagen.

Wel jammer dat er geen wereldwijd release tegelijkertijd is. Single Player zal me denk een reet roesten, schijfje erin en gelijk online!

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste amerikanen zullen hem niet op de 7de maar eerder rond de 10de krijgen. op de 7de geeft microsoft het spel pas vrij uit hun warenhuizen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina