Gears of War 1 was veel vettere campaign dan 2 vind ik, vooral act 3 was geniaal. Als je Raam niet kan verslaan: probeer de combo Torque Bow en Sniper, schiet enkel op het hoofd en probeer alles te raken, wanneer de kryll komt duik je uit de dekking en als ze weggaan duik je weg. Wanneer Raam te dichtbij komt probeer je hem af te houden met granaatjes, dan kan je hem nog een paar keer proberen te raken met je torque of snipe (torque werkt beter) Als hij te dichtbij is kan je proberen langs hem te rennen naar een andere cover..
Als het goed is ligt er in de coupé voor RAAM een Torque Bow hoor. Als ik me niet vergis aan de rechterkant van de trein als je met je gezicht richting RAAM's kant kijkt. Probeer anders deze tacktiek eens, die werkt ook erg goed. Succes
iedereen bedankt voor jullie hulp en tips, het is me nu gelukt dankzij jullie!! DAMN WAT EEN ONTZETTEND GRUWLIJKE GAME IS DIT TOCH
Heeft iemand een overzicht met plaatjes van alle vijanden in Gears? Zie namelijk geen enkel verschil in de vijanden behalve Boomers en Kryll...
De Berserker was wel verantwoordelijk voor een verhoogde hartslag allejezus wat kon je daar van spacen zeg
Gister een nieuwe xbox gekregen van M$, en meteen GoW 2 gekocht. Wat een heerlijk spel, campaign zoals het moet. Online is even wennen, maar daarna speelt het geweldig. Dit spel blijft in m'n xbox zitten tot GoW 3.
lk had een paar dagen geleden zoiets raars meegemaakt in gears of war . Ik schoot met een sniper op iemand met een torque bow en toen stond er opeens beneden dat ik hem met een torque bow gekilled had. Volgens mij kwam het omdat ik op z'n kogel geschoten had ik zou het anders ook niet weten...
Speel hem nu voor de tweede keer uit en nu op Hardcore, had ik eigenlijk al vanaf het begin moeten doen maarja. Iemand tips hoe ik voorbij dat punt kom waar je Brumak tegenkomt? Er komen twee Boomers en een stel normale gasten, maar je moet ze supersnel verslaan wil je het nog halen... Ik had op Casual al moeite mee maar ben toen op goed geluk doorgerend...
Ja, einde act 4. Dan moet je wegrushen voor die Brumak. Ik ben er gewoon keihard langsheen gesprint. Op hardcore had ik even gewacht tot boomer geschoten had, shotgun gepakt en door gerend.
Ik kom er net achter dat ik ook al mijn savegames kwijt ben, en ik moest echt alléén nog maar RAAM verslaan :V Kan ik ze op één of andere manier nog terug krijgen?