Active reload had ik nog nooit gedaan. ff geoefend en werkte goed idd. Paar x geprobeerd raam te verslaan maar het lukte me nog niet. Toen maar gehost en gewacht tot iemand me kwam helpen, toen was het een eitje
Even een klein vraagje: Ik heb momenteel Xbox Live Silver, een vriend van me heeft nu Xbox Live Gold. Is er een mogelijkheid dat we nu toch samen Gears of War in co-op kunnen doen (dus via Xbox Live)? Alvast bedankt
Zo, zal dit topic maar weer eens uit de stront trekken! Anyway, iemand zin om deze klassieker weer eens te gaan spelen? Gears 2 online heb ik opgegeven, maar voor deeltje 1 ben ik nog steeds te porren.
Ik ben ook wel in voor wat potjes Gears of War! Kan ik misschien nog de "A Series of Tubes" achievement halen !
Ik heb GoW1 een paar maandjes geleden gespeelt, had een paar levels in act 1 gespeelt, en vond het ook saai... Toen afgelopen week weer is opgepakt, en vertrouw me, ik vind het zéér tof nu. Echt een vet spel, Ben nu bij Act 4. Act 2 vond ik persoonlijk de minst leuke tot nu toe. Act 4 vind ik (tot zo ver) de vetste
Had ik ook last van, ik had het spel zelfs verkocht na de eerste levels. Later toch spijt van gehad en het spel terug gekocht. Dit is een van de weinige games die ik meer dan drie keer heb uitgespeeld voor de 360
Vond GoW1 ook niet mijn ding, ook niet co-op gespeeld en na heel lang 1 potje MP gedaan voor een achievement, maar kon me niet echt boeien. Deel 2 integendeel vond ik wel erg tof en heb ik een stuk of 6x uitgespeeld (2x zelf, 4x co-op). Ook MP speel ik veel. Wellicht dat wanneer ik GoW1 nu zou spelen deze me ook een stuk beter bevat, omdat ik de game dan wat beter begrijp.
ik heb precies hetzelfde als bovenstaande mensen. Vond GoW 1 zwaar crap, maar GoW 2 is geniaal . Blijf ik spelen, mooie game, geweldige Storyline. Misschien dat ik GoW 1 later nog eens leen van iemand om helemaal uit te spelen. ^^
Hee, Als er nog iemand is die een keer zin heeft om Act 3 / 4 / 5 op insane uit te spelen (co-op), stuur me even een friend request. Heb hem al een tijdje geleden op Hardcore uitgespeelt, en gister Act 1 op insane met een vriend. Ook bijna klaar met Act 2.
Wie heeft er zin om binnenkort met wat man van XBW weer eens de MP van deel 1 te gaan spelen. Zin in GoW gekregen nu GoW3 bekend is gemaakt. Gewoon Warzone en Public!