Nu vraag ik me opeens af... wtf heb ik met mijn GoW gedaan Weet nou niet of ik hem verkocht had of niet... als ik hem nog heb doe ik wel mee. //edit ah shit verkocht dus.
Ik doe ook mee! Net nog eventjes gespeeld maar zijn alleen maar uber lag games... Dus een (bijna) lagloos potje met gezellig mensen zou tof zijn!
Fuck, als ik nou Gold had... Dit is het spel waar ik echt het meeste tijd mee heb besteed, voornamelijk aan de Multiplayer. Ahh, zomer 2009
Heb nog wat 48 uurs kaartjes liggen, stuur maar een pm als je een wil hebben. Anyway, vanavond of Donderdagavond komen mij deze week het beste uit. Morgen en overmorgen zit ik volgeboekt van 20:45 tot ±22:30.
Mjah, morgen en Woensdag is Champions League avond dus veel mensen zullen dat wel kijken (Ik ook). Donderdag vanaf 19:00 ofzo?
Ik wil wel... ranked? Zijn er nog meer mensen? (Ben wel eerst even naar de sigarenboer, beltegoed halen. )
Ik moet eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik met 'vrienden' speel. Speel altijd gewoon public en wacht dan wel tot er iemand komt . Kun je me het een beetje supersnel uitleggen? Ik ga eerst even douchen, terug over 10 minuten . En ik ben trouwens niet zo goed .