Ik heb anders nog wel mijn oude Gears of War voor je Feronn, moet je hem ff polijsten ofzo. Die wil hij niet goed afspelen, daardoor moest ik een nieuwe kopen.
Als jullie nog eens een speler zoeken om mee te doen.... Graag. Ik heb GoW helemaal ziek gespeeld online. Dus hopelijk als ik mijn oude skills weer een beetje heb opgepoetst kan ik een beetje meekomen met jullie......
klinkt goed. Misschien kunnen we dan ook soms ranked matches doen als we weer wat beter zijn geworden.
Ik wil nu ook wel ranked potjes doen, het liest 19 rondes Raven Down. Kills kills kills. Ik had 11.000 kills op m'n oude account, Dazlindragon, en wil op zich Seriously nog steeds halen op deze account..
Yup zou hem ook wel willen halen alleen moet er dan nog 10.000 En dat ga ik denk ik niet doen Maar wil in principe wel de rest van m'n ranked achieves nog halen.. Dus ik wil ook nog wel wat ranken!
Ik kan morgen pas weer. Ik hoop dat we snel weer een potje met z'n allen kunnen doen. Ik vond het echt leuk vorige keer. Waarom niet GoW 2 eigenlijk?