Hey ik dacht dat savegame cheaten niet meer kon...laat iemand van mijn FL gister trots zien dat hij de 'seriously' achievement heeft behaald met zo'n cheat. Godver...en ik maar ploeteren om die 10,000 kills te halen. hij heeft er maar 2000. Bah..zo is het echt zinloos geworden om achievements te halen. (was het al redelijk, maar goed) nu is het echt púúr voor jezelf. Ben er bijna nog ongeveer 700 kills.
Ik kijk toch niet echt naar wildvreemde mensen hoeveel GS ze hebben, meestal alleen bij mijn friendslist of bij vrienden die ik in real life ook ken. Dan vind ik het nog wel leuk! Maar vanmiddag gaan we gewoon weer knallen: Voeg me maar toe, dan kan iedereen elkaar inviten!
Moeten we maps als Escalation, Process, Raven Down maar eens doen. Lijken me vette maps tegen elkaar .
Raven Down is vet, daar zit je op een klein level en ben je zo bij elkaar. Dat is echt vet. Maar de host van vanmiddag moet maar gewoon custom cycle doen. Dat kan toch?
Heb van de week dit spel nog een keer uitgeprobeerd. Damn, wat zijn de mensen online goed geworden. Of, wat ben ik slecht geworden. Maakte echt geen schijn van kans, om verdere schaamte te voorkomen ben ik schaamteloos maar weer gekapt.
Had ik ook last van, maar je moet of een beetje doorzetten. Werkt echt! En we gaan nu wel eens met mensen van het forum tegen elkaar spelen, is meestal ook vet. En wij zijn niet de super spelers, maar wel leuk en spannend.
Veel fun vanmiddag gehad met o.a Wickeh (en wege ) Ronald en Speurneus Pim \o/ jammer alleen dat die (irritante) kleine Amerikaanse ventjes er telkens bijkwamen. Morgen maar weer?
Mensen ik heb sinds kort weer een 360 (elite) met GOW. En ik ben lekker met de SP bezig, maar ligt het aan mij of is het soms veel te donker? Doordat het zo donker is gaat volgens mij een groot deel van de fantastische beleving (als ik de reviews mag geloven) verloren. Hebben jullie de brightness omhoog moeten zetten of hoort dit bij het spel (dat je bijna niks ziet)? Grtz
Bijna niks zien heb ik geen last van, wel dat het soms wat donkerder is maar dan kan ik nog goed spelen. Dus ik denk dat je iets moet veranderen ofzo.
Komen jullie nog online vandaag? want ik wordt er schijt ziek van om tegen amerikanen te moeten spelen met een host met 42 kills en de rest die niet verder komt dan 11 kills
Dat zal wel inderdaad, maar jij hebt de brightness niet hoeven aanpassen (in het spel)? Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn TV brighter moet zetten want met andere spellen heb ik dit probleem niet.
Ik had op de TV ook flinke brightness problemen, bijvoorbeeld het introfilmpje van de campagin zag ik alleen maar zwart, met de cel van Marcus. Sinds ik mijn 360 op de computermonitor heb aangesloten zie ik alles prima, ik denk dus wel dat je met de brightness/gamma moet klooien alsmede misschien de kleurinstellingen van je TV.
Ja precies dat heb ik ook! Maar volgens mij staat mijn Sony Bravia goed want ik heb met andere games geen problemen. Misschien in game wat aanpassen.
Invites zijn rond gestuurd, heb custom cycle aanstaan met leuke maps (vind ik ) Hopelijk kunnen we weer een keer lekker knallen. Net ook een potje online gespeeld en de rest is zo goed, dat is inderdaad niet leuk meer. Maar nu is het invitations only dus kunnen er nog wel wat bij, niet iedereen is online. Maar sommige komen nog!
lijkt me leuk om eens mee te doen als ik het wat meer onder de knie heb en ik het brightnes probleem heb verholpen... ik heb daarom een aantal friendinvites rondgestuurd hopelijk vinden jullie dat geen probleem!?!?