1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk hebben ze hem niet. Het is een week voor de release. Meeste games heb je vaak wel 2 of 3 dagen van tevoren, maar zelfs dat betwijfel ik bij deze game. Een week lijkt me al helemaal not done.

2. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Media Markt had Saints Row ook al een week voor de release. Hetzelfde verhaaltje voor de nieuwe Splinter Cell en CoD3. FRS heeft games ook regelmatig eerder, dus...zo gek is het niet.

3. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de zelfstandige gameshops hem eerder zullen hebben dan welke FRS of eplaza dan ook.

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze hem net bij de importeur hier in Nederland binnen hebben en dat ze vandaag of morgen pas beginnen met het uitrijken naar de winkels. Houd er ook rekening mee dat sommige shop's wel bewust zijn van de releasedate en gewoon zeggen dat ze m nog niet hebben.

(hoe frustrerend is het als jij bij een shop aankomt en je krijgt te horen "we hebben m wel maar we mogen m nog niet aan je verkopen")

100% zker dat je t fout hebt. De grote jongens krijgen hem veel eerder dan de lokale gameshop's. Als een importeur er 10.000 aan een FRS verkoopt of 30 aan een plaatselijke welke klant krijgt er denk je voorrang?

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij had de MM zeker SR niet een hele week voor de officiele release, ook SC en CoD3 zijn bij mijn weten een week voor de release zeker niet via het officiele kanaal verkocht (de winkels). Kijk de betreffende threads rond de datum van de release maar na.

6. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag wordt de Amerikaanse versie bij als het goed is verschillende import winkels verkocht. Maar volgens mij geen Collectors Edition, de Europese mogen ze pas echt de 17de verkopen. Met geluk kan je de winkelier ompraten ;)

7. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de FRS vestigingen moeten alles via het distributie centrum van de FRS doen en kunnen nooit rechtstreeks bij de groothandel (importeur/distributeur) bestellen. de gameshops doen dit wel dus hebben altijd een snellere logistieke afhandeling. Er worden idd door de FRS 10.000 games afgenomen enkel worden deze eerst gesorteerd en verwerkt in de zendingen voor elke vestiging door het hoofddistributie kanaal van de FRS.

8. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    @ Cyrax...whatever, ik zeg je alleen dat de MM hier in Heerlen al heel vaak games ruim voor de officiele release verkoopt.

9. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Pig Josh... Weet je zeker dat interoys hoensbroek hem gister heeft verkocht

Ik heb vanmorgen gebeld maar moest na drie uu terugbellen... Hoe laat heb jij ze gister gebeld dan...

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat klopt. Dat zeg je inderdaad. En ik denk dat dat niet zo is. Iig niet een week. 2 a 3 dagen is zeker een feit, maar nogmaals, dit is GoW. Een game die gebruik maakt van pre-order kits. Deze gaat niet 2 a 3 dagen voor de release in de winkels liggen, hoogstens een dag als je mazzel hebt. Zeker geen week.

Ik hoop overigens dat ik zwaar ongelijk heb :D

11. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is wat ze tegen me zei....2 exeplaren binnen, gisteren de laatste verkocht 10 minuten voor mijn telefoontje. Nu heb ik zo m'n twijfels, maar het valt te proberen.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien toch niet zo'n slecht idee om een winterslaap te houden :lol:

ik geloof echt niet dat er binnen nu en 4 dagen gears al in de winkel ligt.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat we met ze alle de game rond woensdag al hebben !

14. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij dan een omgebouwde 360????

ik heb de mijn donderdag avond denk

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook zoiets.

@Proceela,

ik durf te wedden om €1.32 dat wij hem woensdag niet allemaal hebben... :+

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga iig donderdag nog even de stad in om op zoek te gaan naar de game. Misschien woensdag al, als ik tijd heb. En anders heb ik vrijdag de hele dag :p

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Zoetermeer. Tell me more please

18. shonosuke

shonosuke Guest

De bartsmit hier heeft em misschien morgen o_O

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0