1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    LOL!! nou dan weten we tenminste wie we morgen bij hart van nederland ziet als de "beruchte paardenverkrachter":9
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees net dat gcshop mijn CE niet kan leveren dus ik kom meedoen met de jacht :), dixons is meestal wel een goede toch?
     
  3. Kiyoshu

    Kiyoshu Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb paar daagies geleden gebeld naar de Bart Shit en gereserveerd. De Bart Shit is een scheitzaak maar willen wel eens regelmatig games te vroeg verkopen :D (bijv Ghost Recon en PES6).

    Dat te vroeg verkopen begon overigens altijd op de Dinsdag dis ik zit hier te hopen dat ik vandaag een telefoontje zal krijgen :D
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik mag gewoon wachten op FRS -.- Wat een leven :p Hij word zelfs nog toegestuurd ^^ Risico is dat ik langer moet wachten :mad: :p
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een email gehad van GCShop, krijg ook mijn CE daar niet. Gelukkig had ik een pre-order pakketje en woon ik in Dordrecht! :)
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk pas vanaf donderdagmiddag of ik het spel bij de FRS kan ophalen. Ik heb namelijk een tentamenweek t/m donderdag dus het lijkt me niet slim om het spel eerder op te halen als dat mogelijk zou zijn. =(

    Moet... me... concentreren... 8)
     
  7. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd niet slim om hem al te halen als je tentamens hebt... Want: Al is de motivatie nog zo groot, GoW zorgt ervoor dat je je tentamens verkloot...

    Ik daarentegen heb vrij dus ik ga denk ik maar eens op pad vandaag...
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg hem donderdag pas, maar dan heb ik ook nog eens koopavond tot 9 uur :mad: Half 10 thuis, Prison Break opnemen :9 En dan ga ik wel Gears of War Single player spelen. Maar kan niet te lang want de volgende dag naar school. Ik heb gelukkig maar tot 12 uur school, en dan neem ik vrij kwa huiswerk :) Dan zal ik zeker ook de multiplayer gaan uitchecken *)
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net futurzone rotterdam gebeld en die zegt tegen me dat ze geen gears of war hebben gezien en dat ze moeten wachten op de europese versie
    dus wie de fuck loopt hier te roepen dat ze m wel hebben? want dan wil ik bewijs graag en snel :9
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de afgelopen dagen 3 keer gebeld naar ze, maar ik krijg steeds een ander belachelijk antwoord. Bijv: "Wij verkopen geen import" en "Die is niet compatible met de NL'se 360" en "Die verkopen wij niet omdat de EU-release al a.s. vrijdag is".

    Oftewel: ze mogen 'm houden... _0/

    Jerhui: heb jij 'm nog kunnen vinden gisteren?
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hoe dan ook vanmiddag uit school naar de stad, ff elke winkel langs en in magazijne kijken :9
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, als ik nou zeker weet dat 'ie er ligt zou ik in mijn lunchpauze er effe heen kunnen gaan, maar ík ga ze i.i.g. niet meer bellen :x :)
     
  13. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn X360 verwacht ik pas morgen of overmorgen. Laat GoW dus nog maar mooi even achter in de magazijnen liggen :p
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat krijgt FRS meestal zijn zending binnen ?
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Future Zone in Rotterdam is echt een klote zaak. Wou toen een Amerikaanse DS bij hun kopen. Aan de telefoon vroeg ik hoe lang de garantie was, deze was 12 maanden en alles verliep via FZ. Eenmaal in de winkel bleek deze garantie opeens 6 maanden te zijn, de garantie liep via Nintendo Amerika en Mario was opeens geen 40 euro meer, maar opeens 50 euro.
    Het personeel is bijzonder onvriendelijk en ze trekken bepaalde mensen heel erg voor. Je kunt beter naar Future Zone in Zoetermeer gaan, deze zaak is echt een stuk beter.

    Ontopic over GoW:

    Meestal tussen 09.30 en 13.00 uur.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :mad: Intertoys hier wil er niet aan. Net gebeld, krijg verd*^^%$%& de vent aan de lijn die echt zo'n officiele knakker is en elk lijstje afgaat van wat hij wel en niet mag. Oke, waarschijnlijk terecht, maar toch.

    Ik hoopte dat ik een van die vrouwtjes aan de de tel. zou krijgen.. Zij weten daar toch niet wat ze doen :+

    Nou ja, meneer zei na een tijdje zoeken in elk geval de 17e tegen mij. :'-( Dacht ik dus al...
     
  17. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een spelletje jongens, dag eerder of later.. wat dan nog?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ga weg hier ;)

    Sommige kunnen gewoon niet wachten. Je lijkt mijn vriendin wel, het is maar een spelletje is een favo uitspraak van haar. Laat ons toch lekker.
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Soul2Soul als het jouw niet uitmaakt wat doe je dan in een topic genaamd "eerder in de winkel gespot? vertel het hier!" ??
     
  20. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken of hij ergens ligt en lezen wat jullie er van vinden? Begrijp me niet verkeerd ik kijk er erg naar uit (dik jaar ofzo) maar wees nou eerlijk een dag eerder of later.. je kan die game nog jaren spelen.

    @plazz kort lontje? :p

    Ik game best veel, en heb dan ook COD3 en SC:DA mss dat dat helpt met wachten ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina