1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Na alle verschillende filmpjes/reviews doorgenomen te hebben, wil ik gewoon graag beginnen aan GoW. Vandaar dat ik dat liever een dag eerder dan een dag later doe ;)
     
  2. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd _O_

    'k zal morgen of donderdag wel es kijken, denk niet dat er veel zijn die GoW nu al verkopen.
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat vandaag te vroeg is. Kreeg gister te horen dat ik donderdag vrij ben :D ook lekker!
     
  4. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds 90 euro die de game vanavond in katwijk aan zee kan bezorgen*)
     
  5. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    25 euro voor 2-3 dagen? Mafkees ;).
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    net gebeld en de bartsmit krijgt hem vandaag niet binnen maar geloven doe ik het niet aangezien er een vrouwlijk iemand opnam met weinig verstand van games :): O-)

    in ede/intertoys hebben ze vaak de games op dinsdag al .
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist FRS gesproken. Daar hadden ze hem vanochtend binnen moeten krijgen, maar hij zat er niet bij!
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de FRS bij jouw in de buurt of het hoofdkantoor ?
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen aangezien de streetdate van gears of war al is verbroken door futurezone, kan je dat tegen mensen zeggen van winkels, waarschijnlijk mag ik mijn versie daarom strakjes op gaan halen bij een andere winkel.
    het gaat trwns wel om de amerikaanse import, MAAR futurezone zei gister tegen me dat ik woensdag word gebeld als de pal binnen is en dat ik ze dan kan halen. dan word dus zeker de streetdate verbroken. dus waarschijnlijk zijn we woensdag bijna allemaal voorzien van GOW pal ;)
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is niet waar, FZ verkoopt de USA versie en niet de Pal versie.
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    dat staat er ook bij numbnuts, misschien moet je een keer lezen ?
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Moet je ze vooral niet zeggen Cyrax ;) Ik had PES6 ook al op dinsdag om 12:30 geloof ik. Ook 3 dagen eerder dus. In mijn lokale Bart Smit nog wel!

    Ik heb een pre-order op de CE bij een gameshop in Breda en kan wel een daagje langer wachten deze keer.. heb het toch veel te druk met werk en andere dingen. Maar ben wel érg benieuwd naar GOW.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind wel, en dit gaat richting mrx :9, dat de streetdate echt str*nt is. Niemand houd zich eraan. En er wordt wel altijd gezegd dat er sanctie's komen. Maar nog steeds gebeurt echt concreet niks! Hij is al op veel plaatsen te koop. Maar als je vervolgens tegen een winkelier dit zegt dan weten ze niet dat ze de game al mogen verkopen als iemand anders het ook doet. Weining verstand van games hebben de meeste zaken.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had PES6 ook op dinsdag, maar ik ging ervan uit dat de US versie die door FZ verkocht wordt niet geldt alszijnde het de PAL versie is in het geval van GoW. Wie zegt dat ze hem dan wel mogen verkopen als de pal versie woensdag binnen is? Ik verwacht van wel, maar goed, het is pas zeker als de verkoper zegt dat ik hem mag meenemen.

    VT3K:

    Je hoeft niet meteen te gaan blaffen. Ik heb al een hond. Je zegt in je stukje dat de streetdate al is vebroken, en dat is niet zo want FZ verkoopt de pal versie op dit moment niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja fok die embargo's.
    Laat de winkels gewoon de game verkopen zodar ze hem binnen hebben. Geloof me dat is het eerlijkst!
     
  16. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nergens kunnen vinden in Zuid-Limburg... Ik heb echt bijna alle zaken afgebeld maar ze hadden hem nergens... Ik denk dan maar morgen...
     
  17. funkmasterill

    funkmasterill BAD member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    word een beetje moe om dat gedoe vanwege GoW!
    zo heb je toch geen zin meer in dat spel!!!
    die grote winkelketens maken heel de detailhandel voor de kleine game detaillist helemaal kapot!!!
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    en als jij het hele stukje had gelezen had je niet na de eerste 2 stukjes hoeven te replyen met geblaat ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De essentie van je verhaal klopte niet. Daar had ik het dan ook over. De essentie was dat shops mogen verkopen omdat Futurezone de streetdate al had verbroken. Vandaar mijn geblaat en jouw geblaf. Gaat een schaap en een hond samen denk je?;)
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    De Musicstore belde me op dat ze Gaw binnen hebben, maar ik mag hem pas de 17de halen. Dan maar hopen dat de Intertoys hem wel eerder verkoopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina