1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze dan gezegd dat ze hem morgen al gaan verkopen? :eek:
    officieel mag het pas de 17de...

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste winkels zullen morgen Gears of War op voorraad hebben, ze zijn vandaag namelijk binnengekomen bij de distributeur.. En men mag ze meteen verkopen, ze zijn niet verplicht te wachten tot de 17e..

Morgen allemaal naar de winkels rennen dus.. \o/

3. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam daar voor de 2e keer deze week binnen om te informeren en die medewerker vertelde me dat hij morgen binnenkomt. Ik neem aan dat ik hem dan ook meekrijg, aangezien het personeel het er anders wel bij zou zeggen en ik daarmee nog nooit problemen gehad heb. (Halo 2 daargelaten)

Edit: bedankt voor de zekerheid inflatable!
    Ik had ook al gelezen dat Epic er geen problemen mee had wanneer winkels de game direct verkopen.

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  4. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dit en zo ja dan sta ik morge bij de frs of dixons od bs:9

5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @tjeerd, het was al eens gezegd door Epic in een of ander interview.
    Alleen doordat heel veel mensen dat niet gelezen hebben lijkt het net of hij echt pas op de 17 verkocht mag worden.

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    super! morgen hebben we em dus!

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    was vandaag ook bij bartsmit maar ik vroeg of ze hem eerder gingen verkopen als ze hem binnen hadden. maar ze hadden een document waarin stond dat ze hem echt pas de 17e mogen verkopen.

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Via mijn werk, wij kopen daar afentoe ook in.. ;)

Ik moet er trouwens wel bijzeggen dat de grote winkelketens ook hun eigen distributie hebben, en de games daar eerst heengaan vanaf de MS distributeur voordat ze naar de winkels gaan, dus dat kan mogelijk een extra dag vertraging geven.. Maar je gaat sowieso morgen de 1e exemplaren in de winkels zien vermoed ik.. Eerst bellen is altijd wel het slimste, anders ga je misschien voor niks..

Als dat zo is is dat vanuit Bartsmit zelf, MS verplicht dat namelijk niet.. In de VS kon men hem ook gewoon verkopen zodra men hem op voorraad had.. En ik koop zelf mijn games meestal bij Dynabyte, en die verkopen ze ook gewoon zodra ze op voorraad zijn, vaak voor de officiele datum..

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook al van meerdere mensen gehoord...ik ben bang dat we toch echt tot de 17de moeten wachten...

10. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen nu is ophoud met praatjes over winkels waar ze hem nog niet hebben....dan word het topic misschien wat overzichtelijker???

tis maar een ideetje, elke keer als ik kijk (om het uur ofzo) zijn dr weer weet ik veel hoeveel pagina's bij..

ik laat vanavond wel ff weten of het wat is, ik ben gewoon one lucky bastard, dat ik de game al heb. maar dat was idd bij future zone, en daar hoef je het op dit moment ook niet meer te proberen (alle import versies zijn verkocht)

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me een goed voorstel :)

Laten we in de eerste instantie posten waar ze hem wel hebben, mogen verkopen enz...En niet waar ze hem nog steeds niet hebben of dat we gewoon tot de 17e moeten wachten. ;)

12. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook, 35 keer gepost maar niemand heeft hem nog,behalve de import van futurezone, die telt nu niet meer mee;)

14. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net dat veel winkels een contract hebben moeten tekenen dat ze niet voor de 17de verkopen... dus vrijdag pas jongens LOL

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    zo hello and welcome to last week ;) daar zijn heel die embargo's op gebaseerd dude :p maar ik snap dan niet waar die berichten op pagina 34 vandaan komen dat ze gewoon verkocht mogen worden o_O

16. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al vernomen dat zuiderpark hem heeft verzonden?

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    met halo 2 mochten ze toch ook pas 14 november verkocht worden en toen was het ook een copleet gekkenhuis met intertoys die ze 2 dagen eerder al verkochten enzo...

18. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    next level heeft hem miss morgen en mag hem eerder verkopen!

19. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    dimension gaat ookniet voor de 17e verkopen zeiden ze.
    ( doetinchem )

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    stop dan met posten :'-( post alleen als je hem ergens hebt zien staan ok?

ik kom telkens vol verwachtingen hier kijken, maar dan heeft nog niemand hem zien staan! 35 pagina's lang!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina