1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Als iemand Gears of War eerder kan krijgen, gefeliciteerd alvast... :b: Uiteraard snap ik dat als mensen de game eerder kunnen krijgen, dat ze dat dan niet zullen laten... Logisch... Als ik de game eerder kan scoren, dan zal ik het ook niet afslaan... }:]

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jullie maken je ook druk om niets he, echt vermakelijk. Het spel komt 1 week later uit en jullie doen alsof je je hele leven erop gewacht heb om alweer 1 shooter in je collectie tekrijgen. Want meer is het niet alleen weer een shooter... wacht gewoon die 2 dagen nog en vermaak je met Cod3 in de tussen tijd :):

3. mark8925

mark8925 Guest

ja als ik em eerder zou kunnen krijgen dan is t niet erg.. maar als t niet t geval is is t jammer..

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    jammer is dan erg zwak uitgedrukt =D

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wat je zegt... Er wordt bijna een zaak van leven en dood van gemaakt, figuurlijk gesproken... Ik wacht gewoon netjes tot ik mijn exemplaar geleverd krijg, ik word vanzelf opgebeld... \o/

6. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een gamestore aan de lijn en die vertelde dat de ntsc versie van gears of war gewoon te spelen is op een pal systeem!!!

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    kijk het is wel overdreven om zo los te gaan, maar je kan denk ik ook wel begrijpen dat de hype gewoon vreselijk is. het maakt mensen bijna gek en mensen willen gewoon die game hebben :)

8. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    DOH waarom denk je dat futurezone maandag al aant verkopen was?

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp die ophef dan ook niet. Maar goed, dat kan ik makkelijk zeggen, ik heb hem immers wel :b:

10. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou maar geen commentaar hebben hier, het is maar een gamepje, leven en dood etc.. krijg je de wind van voren LOL

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijk toch dat enthousiastme om een game :D

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Logisch, laat iedereen lekker gaan.

13. mark8925

mark8925 Guest

neeujh hoor.. kan me druk lopen maken maar heeft geen zin. OV rijdt hier niet dusja.. anders wordt t morgen..

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Daar wil ik even aan toevoegen dat het doel van deze thread is om met je mede members te delen waar je hem eerder hebt weten te bemachtigen.

Vragen of winkel X hem al heeft, of opmerkingen dat we allemaal maar tot vrijdag moeten wachten of dat het sneu is dat sommigen zich zo druk maken voegen werkelijk niets toe, en streeft het doel van deze thread compleet voorbij.

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je goddomme maar lekker fietsen! =D

16. mark8925

mark8925 Guest

ruim 40 km(heen en weer) in dit weer:+ ?

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Whaa.. Jammer hoor. Voor mij wordt het toch echt vrijdag pas. Intertoys meisje had het over een mailtje dat net binnen was dat ze ABSOLUUT niet eerder mocht beginnen met de verkoop van GoW. Nou ja.. Dan maar vrijdag ophalen.

*accepteert* :p

//edit; Oh oeps.

*Ziet nu de post van Arjan pas. :+

Nou ja.. Bij Intertoys doen ze in elk geval een stuk moeilijker dan voorheen. Weten jullie dat vast ;)

18. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ja 40km heen en weer! :D het is het waard! :p heh of kijk je moeder lief aan dat ze heen en weer rijd :p

btw in wat voor gehugt woon je als je 40km moet rijden naar een gameshop? :p

19. mark8925

mark8925 Guest

nee 20 heen en 20 terug.. naar utrecht. Maar lees nu hierboven dat t vrijdag wordt.Naja jammer.. dan maar pes doen weer:+

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Die meisjes ook altijd }:]

Ga het straks ook gewoon ff proberen... Ik moet wat ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina