1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke winkel? :cool:
     
  2. Sixkiller

    Sixkiller Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mehh, hij staat nu ook op de frontpage van de FRS website als 'Game van de week'. Net even gebeld naar de FRS in Winkelcentrum Kronenburg in Arnhem, maar ze hebben 'm nog niet (beweren ze althans!). Toch nog even wachten voor mij dus :'-(
     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    dixans rotterdam ga ik m zo halen als me werk ze niet zo binnen krijg =d dan heb ik ze voor 50 kek pewpew =D
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    heeft toevallig 1 van de frs winkels hem al? bestelling internet staat nog steeds in behandeling namelijk
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo iedereen ophalen des te eerder staan ze in de xbazaar:)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bart Smit en Dixons verkopen hem al volop! Ik had er zojuist 15 kunnen kopen.
    FRS weigert nog steeds. Wat is het nut van een streetdate, als winkels zich er niet aan houden. Niet worden winkels zoals FRS flink benadeeld, aangezien het merendeel van de mensen hem nu dus bij Dixons of Bart Smit gaan halen en dus niet bij FRS. Ik zit zelf nu ook te twijfelen om gewoon een normale versie bij Dixons te halen en die CE bij de FRS te laten schieten. Mensen met een CE betalen meer en moeten langer wachten, ik kreeg bij meerdere FRS's net al te horen, dat ze de CE's deze week niet eens krijgen, maar waarschijnlijk pas dinsdag. Dat vind ik niet juist.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Net met de lokale FRS gebeld, maar ze hebben nog niks binnen, en verwachten hem waarschijnlijk deze week nog.

    Hehe, voor mij de laatste keer dat ik mee doe met een officiele pre-order. Dan maar geen LE of CE. Gaat mij toch om het spel zelf . :cool:

    Edit//

    @Kameo,

    Volgende week dinsdag? Pfff, wat een afgang als dat waar blijkt te zijn :eek:
     
  8. PureSpartan

    PureSpartan Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    YOU GUYS ARE LAME, DIXONS KRIJGT VANMIDDAG EEN LADING BINNEN, WAARSCHIJNLIJK DOOR HET HELE LAND HEEN!!!!
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom net van dixons vandaan (zag een forum genoot de game ook kopen volgensmij) maar ik was de laatste die hem mee kreeg, ze hadden namelijk net een mailtje gekregen dat ze hem niet mochten verkopen

    hoe fucking lucky ben ik :D
     
  10. Dimplus

    Dimplus Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je dat doet, dan kom ik hem vanmiddag nog bij je ophalen en dan kan de Intertoys hier mijn bestelde versie lekker zelf houden :thumbs:
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je aan de drank gezeten of teveel zitten roken ofzow?
     
  13. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    herhaal
    dixons gaat hem dus niet meer verkopen in rotterdam op de lijnbaan
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Naam begint met een D... \o/
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    \o/ In gouda wel! Whaha ik ga er nu heen.. Kameo; Laat maar zitten.. Ik haal hem nu op in Gouda :D
     
  16. Sixkiller

    Sixkiller Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    DimensionPlus heeft ze dus op voorraad nu.. Bah, nu de FRS nog die wil leveren. Idd de laatste keer dat ik zoiets officieel pre-order. Schiet zo niet echt op!
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou ik maar opschieten, want ik hoor net dat Dixons blijkbaar een interne mailing heeft gekregen dat GoW niet voor de 17e mag worden verkocht. 8)
     
  18. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen jota van, hier in Culemborg verkoopt de Bart Smit ze nog niet? :emo:

    Free Record Shop schijnt ze hier ook nog niet te hebben, dat schiet dus niet op.:9
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarom preorder ik nooit games:):
    Console's wel :b:
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    wat heeft t nog voor n zin als ie al verkocht is8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina