ik speel het tot nu toe bij altijd , ik denk dat ik GoW zo na het honden uitlaten maar weer eens opstart \o/
Ik speel de hele verhaal lijn samen met 1 vriend, en aangezien hij niet altijd aanwezig is, moet ik andere spellen spelen om de tijd te doden. Dus PES zit er dan bij mij in..
Ik wissel nog af en toe met PGR3 en Saints Row, heb net een 360 gekocht en in die tijd dat ik hem heb had ik al 3 games gekocht, dus moet die andere nog wel ff uitspelen xD.
Na toch de erg teleurstellende Singleplayer en dat ik de Multiplayer zo'n beetje saai begin te worden, vliegt ie er binnenkort uit als ik R6 vegas heb.
ik wissel het af met tony hawks project 8, omdat die ook wel dope vind maar gears of war speel ik ook wel redelijk als ik begonnen ben..
Ik heb geen live, dus speel alleen singleplayer. Als ik een uurtje gespeeld heb, heb ik geen zin meer, en pak ik PES. Volgende dag heb ik er dan wel weer veel zin in...
Speel meer PES dan GOW en binnenkort Rainbow six.. Gow begint bij sommige momenten van mij al te vervelen.. over aantal daagjes als ik single player helemaal uitgespeeld heb dan is het over en uit met GOW
Zijn er ook nog mensen die Gow echt leuk vinden? Want als ik dit zo lees dan is het van! Tja weer gow? Mag ik nu wat anders! Ik heb nog genees gow en jullie zeuren al over dat de game saai is Ik moet het doen met Tony hawk 8 demo en Halo2!! Trouwens is tony hawk 8 vet? Die demo vond ik echt bruut!! Srry voor off-topic
Ik ben nu weer even met Marvel: Ultimate Alliance bezig... Die had ik net voor GoW binnen gekregen Maar ga GoW zeker wel weer spelen!!!
Het is verreweg het beste Xbox 360 spel tot nu toe. De singleplayer is geen moment saai en de multiplayer is ook top. Kan me er best maanden mee vermaken zonder dat er andere spellen uitkomen
ik heb hem geleend van iemand die ik ken, single player en co-op zijn leuk, maar het online gedeelte vind ik echt geen hol aan. speel liever rainbowsix dus als die uitkomt vliegt deze me xbox uit.
Gears Of War was voor mij de voornaamste reden om een 360 aan te schaffen. En vooralsnog heb ik nergens spijt van gehad, want op dit moment zijn er geen games waar ik echt op zit te wachten. Behalve de nieuwe Brothers In Arms... Maar voordat het zover is hou ik me bezig met het overhoop knallen van hoofden, het opblazen van lichamen en het doormidden zagen van rompen, hehe
Ik heb echt vet veel gasten gewoon gezien die met een Silver account Online zitten te spelen..kan ik dat goed hebben of niet?
Nee dat kan niet.. moet je aan die gasten vragen hoe ze dat kunnen wil ik namelijk ook wel op mijn main ( Nl ) account