Ik heb hem ook nog niet, ik hoop dat hij niet al te lang op zich laat wachten. Achja.. gewoon deze thread een beetje in de gaten houden
nope, helemaal niets, geen telefoontje, mail, postduif, lichttekens, niks noppes nada! morgen is het al weer een aantal weekjes geleden... ze moeten er wel even mee opschieten vind ik..
Met lichttekens!!! Hahahaha*) Ja precies die Mr.X kan ons wel ff informeren.. Duurt echt TE lang. (begin er steeds meer aan te twijfelen of we hem krijgen)
Jongens, het is nu al bijna een maand geleden en die gast bij de inleverstand zei dat de faceplate BINNEN TWEE WEKEN ZOU WORDEN OPGESTUURT!!!
Nadat het maanden duurde voordat ik mijn PGR3 prijzen opgestuurd kreeg, ben ik niet meer zo verrast dat het lang duurt. De faceplate is leuk om te hebben, en ik ben heus wel blij wanneer ik hem krijg, maar ik kan ook wel nog een maandje zonder hoor . Het is juist leuker om hem te krijgen wanneer je het niet verwacht.:b:
Ik hoop dat we hem allemaal binnen krijgen in de kerstvakantie \o/ Zou een leuk kerstcadeau zijn. Ik ben alleen bang dat het toch pas volgend jaar gaat worden
Ik wil hem nu wel erg graag hebben. Ik wordt namenlijk moe van mijn Splinter Cell Faceplay Ik ben ook benieuwd welke we krijgen. Ik hoop niet die zwarte faceplate met alleen die skull erop. Die vindt ik namenlijk erg lelijk.
Kan een mod dit topic niet even closen, en als iemand hem dan binnen heeft + foto's een PM naar een mod stuurt, die het topic dan weer opent. Pagina 2 en 3 zijn alleen maar "Ik heb hem niet", "Ik ook niet.", "Wanneer krijg ik hem nou?"- posts.
Boeit dat ofzo? Moet je dat: 'Gears of war, wie heeft hem al?' topic eens zien, alleen maar dit: 'Oooh jeetje, ik moet nog x dagen wachten!' 'ooh ik kan zoooo niet wachten!' en 'waaauw, ik ben jaloeeers! oooooohhhh!' en 'ik wil die game zo graag nu!!' enz. enz. Nee dat was leuk.