1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Faceplate Gameplay '06

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 4 dec 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, ik heb mijn prijzen al wel binnen omdat ik er achteraan gegaan was, maar er zijn nog tal van andere PGR3 winnaars die nog niks gekregen hebben. Het heeft niet echt zin om er achteraan te gaan hoor. Bizarre Creations is er al mee bezig en ik geloof dat ook Major Nelson zich er over uitgelaten heeft. Voor zover ik weet hebben alle winaars uit Nederland hun prijzen al.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb 'm eindelijk! De Faceplate werd met doos en al door de brievenbus geschoven.

    De foto's van de Faceplate en de brief.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd laatst netjes door TNT mobiel gebeld (ik was niet thuis) of ze het pakket bij de buren *mochten* afgeven! Erg netjes :thumbs:
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik was thuis en niemand belde aan. Ineens hoorde ik lawaai, liep naar de brievenbus en daar lag dan het doosje met de Faceplate erin.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lullig, das best een brakke face vind ik. Vind die met marcus erop veel mooier, dit is alleen maar het logo. Maja ik heb hem niet dus miss vinden jullie hem mooier :)
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Én hij is zeer exclusief.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ok maar als ik zou hem niet houden. Heb zelf een exclusieve van PGR3 maar die vind ik gewoon mooi. Maar het gaat erom dat jij het vet vind niet ik :thumbs:
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hopen dat de rest hem ook heeft gekregen. We moesten zó lang wachten, niet normaal.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Agjah het is een gratis plate die je krijgt dus dat ik sowieso al netjes en hun kunnen er ook weinig aan doen dat alles nie egt soepel verliep. Kan binnenkort eindelijk een einde worden gemaakt aan deze wanhopige thread :+:emo:
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tja, je kan het niet echte een gratis Faceplate noemen. Je moest namelijk het Gears of War T-shirt aanhebben waar je €10 voor moest neerleggen. Óok moest je aanwezig zijn op de Gameplay en die kaartjes kostte €15.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wil je zegge dat je het shirt en die kaartjes dan alleen had gekocht voor de face? :+. Als dat niet het geval is is die gewoon gratis ;). Benieuwd of alle faces heel zijn aangekomen, TNT heeft nog al een afwijking met dit soort dingen...
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nee, maar als ik dat niet had gedaan lag de Faceplate hier nu niet. Snappie?

    Gelukkig is mijn Faceplate wel heel aangekomen. Dat vrouwtje smeet hem werkelijk door de brievenbus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    die 10 euro betaalde je als aanbetaling op de game waarbij je het shirt gratis kreeg......

    die 15 euro voor de toegang heb je betaald voor de beurs zelf.......

    dus faceplate was gratis ja........er zijn duizenden bezoekers die niets hebben dus je opmerking is nogal kortzichtig.....
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Sarcasme heet zoiets.

    Wikipedia
    Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkázoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.

    Deze stijlfiguur is scherper en harder dan ironie, maar milder dan cynisme.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je dan beter niet je beroep van maken want dan ga je dood van de honger.......:lol:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Moet je het wel sarcastisch zeggen/typen...

    Maar genoeg off, laten we gewoon wachten op de mensen die hem binnenkrijgen ;)
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, maak je eens niet zo druk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  18. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een toeval net als ik me begin aftevragenw aar dat ding blijft vin dik deze topic en lee sikd at ie deze week komt, duurde wel ERG lang.. hijs niet echt mooi btw :/ maar alleen wij nederlanders van de gameplay hebben hem dus?
     
  19. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook binnen. :)
    Maar hadden ze niet even die memoryslots enzo kunnen zwart kunnen spuiten.
    Faceplate vind ik ook een beetje onofficieel er uit zien, er staat alleen maar Pegasus technology op geeneens ergens het merk microsoft of xbox.

    Maar verder mag je natuurlijk niet klagen, want hij is te minste gratis en er zijn er maar weinig van.
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Mooi meegenomen, toch? :b:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007

Deel Deze Pagina