Ik in ieder geval niet , en omg.. een bod van 35 euro.. voor die prijs zou ik hem dus echt niet weg willen doen
Ach die dacht zeker van hoef ik zelf geen foto meer te maken en het is wel een chicke foto. Er word zoveel gejat van afbeeldingen op het internet das nu niet zo bijzonder :{
of hij dacht van, ach ik heb tog 35 euro nodig laat ik maar eens zeggen dak een faceplate te koop heb . Heb het nie zo op marktplaats, hou het lekker bij de bazaar
hey echt vreemd, ben ik nou de enige die nog niks over zn faceplate heeft gehoord?? Ik was vrijdag op de gameplay trouwens. Wordt er trouwens aangebeld of past het paketje door de brievenbus?
had je wel dat shirt aan en dat papiertje weten te bemachtigen??? dat je je gegevens invult en dat ze die dan van je hebben?... want als je dat niet heb gedaan, krijg je natuurlijk geen faceplate ... en hij wordt ( tenminste bij mij ) door de brievenbus gegooid
Ik ben er gewoon blij mee, klikt er gewoon lekker op, alleen zonde dat de kleuren zo verschillen van wat hij had moeten zijn, en dat mijn xbox ligt en deze daar eignelijk niet voor geschikt is
Ik heb nogsteeds niks binnen... Kan iemand bevestigen dat ie er ook nog op zit te wachten? En wie moet ik hierover bellen?? MS?
Volgens mij staat ms hierbuiten maar dat weet ik niet zeker, denk dat je het dan moet vragen aan de instantie die de faceplates heeft opgestuurd (gameplay?) maar weet niet of ms je hierbij kan helpen.
Ik heb nog niks van MrX gehoord, nu ben ik heel erg teleurgesteld weet echt niet wat ik moet.. was helemaal speciaal naar de gameplay voor de faceplate :/
Ik heb ook nog niets gehoord, zo lang in de rij gestaan en zo lang bij de brievenbus gewacht voor niets.Heb mrX al een mail gestuurd maar daar reageerd hij niet op
Jij ookal? Na mijn speurtocht van bellen en mailen is het eindelijk opgelost. De postbode heeft em waarschijnlijk gejaten binnekort komt ie hopelijk wel aan.. SanRox het kan ook zo zijn dat je niet een vna de eerste 100 was ofzo hoorde ik, ik was er vrijdag erg vroeg dus zat ik daar zeker wel bij. Nou ik hoop binnekort weer blij te zijn
ik was ook vroeg en weet heeel zeker dat ik bij de eerste 100 zat, heb mrX al gemail en gePMt maar krijg niets van m terug. Hopelijk krijg ik er nog 1