[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

  1. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk spel GoW maar er zijn wel een paar min punten bijvoorbeeld het laden op het moment dat je aant lopen ben, in missie 3 moet je van een licht stuk naar een ander maar telkens als ik over het donkere deel ren dan moet het spel laden ofzo:confused: alsof mn 360 het niet aan kan:mad:
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    nou had ik geen last van
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet?
    soms alleen bij coop had ik heeeel even een milliseconde dat hij moest laden, maar niet om je aan te ergeren ofzo...
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste reactie:
    kk moeilijk, maar wel lau
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ik vind hem eigenlijk niet zo moeilijk, had wel wat beters verwacht eigenlijk(hardcore) maar dan ga ik maar insane hierna spelen :) ben natuurlijk wel vaak doodgegaan maar dat is dan op sommige plaatsen alleen.

    maar genieten is het gewoon met dit spel :)

    basis voor elke titel die ook goed wil worden vind ik :)
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    dit spel is egt geweldig

    met zn 2en al helemaal :D
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Speel geweldig MP zeer verslavend al ben ik zo`n dikke nub ^^.

    Chainsaw mp actie`s zijn _O_.
     
  8. Dr Phil

    Dr Phil McGraw

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox gaat stuk hij is in 1 minuut al vast gelopen :p
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    geweldig spel .

    grafies , geluid en besturing top.

    vooral de teksten van die lui is stoer :) !
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee vooral die stem van fenix (zo heet ie toch?) Echt wreed is dat..

    Net eerste uurtje erop zitten, en hij is zeker wreed, alles werkt gewoon zoals het hoort, geen irritante fouten etc.
    Maar ligt het nou aan mij, of kan je gewoon lekker sproeien zonder dat de kogels overal heen vliegen?
    En hoe is het spel opgebouwd? Uit levels ofzo? Want ik ben dus al een uur bezig, en steeds checkpoints enz, maar niet een keer een einde ofzo?
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan inderdaad sproeien, maar erg slim en tactisch is dit niet. Aangezien je niet zonder ammo wil zitten neem ik aan? Het werkt veel beter om in bursts van 3-6 kogels te schieten en dan alleen op de kop aimen. GoW bestaat uit 5 acts met iedere hun "sub-chapters", alles loopt vloeiend aan een stuk door. Daarom lijkt het ook alsof er geen einde aan de acts zit. Heel mooi gedaan met die geweldige cutscenes.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    eerste impressie: wel redelijk spel, totdat die act komt waar je die berzerker naar buiten moet lokken, damn wat een graphics! en dan het level waar het donker wordt! wel irrietant maar zeker goed bedacht. Vervolgens het gevecht bij de benzine pomp, echt te vet, en daarna een stukje autorijden en dan met het licht die beesten killen! Zit nu net in die verlaten fabriek en damn.... ik was echt verrast hoe mooi dat eruit ziet! Druppels water vallen niet door je char heen maar lopen langs je armor naar beneden! en een straal water op je kop ziet er ook te mooi uit! Overal details details en nog meer details! Geen spijt dat ik het heb gekocht :D
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    HET IS EEN SUPER DUPER DELUX mega HYPER DE PIEPER GOEIE GAME! en hij komt zeker een half jaar mijn 360 niet meer uit :).

    ik had ook ff een "ownage momentje in de multiplayer". ik was als enige over en er waren nog 4 tegenstanders. alle 4 was aan het eind van de ronde niets meer van over dan een paar hompen vlees en botter :)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spel is idd te gek, heb de eerste 3 Acts al in co-op doorlopen :)
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Geweldig spel, ik heb even de SP gedaan en daarna een uur of 6 de MP.
    Ik vind het wel irritant dat als je wegduikt je automatisch dekking zoekt en dat is in de MP soms dodelijk. Verder een goede game, ga morgen de SP maar eens uitspelen.
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zooooooo ongelooflijk briljant. Het enigste minpuntje vind ik het geluid. Had wat meer bas mogen inzitten in die xxxl wapens van hun. Voor de rest zijn de graphics ongelooflijk briljant. Gameplay hetzelfde. Sfeer hetzelfde. Echt.. ongelooflijk. Weet niet of er ooit een beter spel is gemaakt.
     
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk is het dom om te sproeien, ik doe het zelf ook niet echt, maar van mij hadden de kogels wel iets meer uitelkaar mogen vliegen, dan dwing je de speler ook tot gericht schieten..
    Verder zijn de cutscenes idd heel erg mooi, kan niet anders zeggen, en zoals je zegt: 1 lang verhaal, is echt heel goed! Weet alleen niet waar je kan zien waar je dan bent? Ik ben nu bij het weglokken van de berzeker, dat filmpje wat daar vooraf gaat:_O_

    De game is eigenlijk niet zo speciaal, maar tergelijkertijd zo wreed en vet:thumbs: Echt een toppertje!
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hm, mijn eerste indrukken zijn eigenlijk dat het een beetje tegenvalt. Ik verwacht overigens dat dat gaat veranderen als ik verder speel en beter wordt. Nu vind ik het nog niet zo leuk om de volgende redenen:

    - Dingen lukken niet, zoals coveren, chainsawen en quick reload. Ik weet dat het mijn schuld is, maar ik vind dat ze je er een beetje ingooien zonder genoeg uitleg te geven. Ik heb de 'flow' van dat coveren gewoon nog niet te pakken. Ik ga achter een muurtje zitten, hou vervolgens L ingedrukt en dan ga ik op iedereen staan knallen, zodat dat coveren een beetje overbodig lijkt.

    - De graphics zijn lang niet zo spectaculair als ik had verwacht. Begrijp me niet verkeerd, alles ziet er goed uit, maar ik vind het geheel toch niet zo mooi als ik had verwacht. Ik had bij bijvoorbeeld Call of Duty 3 veel meer iets van 'wow, dit is echt mooi!', en dat had ik niet bij Gears of War.

    - De framerate lijkt niet zo stabiel, soms wat haperingen enzo.

    - Het geluid vind ik ook wat minder, de guns klinken heel erg zacht naar mijn gevoel (komt waarschijnlijk deels omdat ik net meer dan een week Call of Duty 3 heb zitten doen waar de guns erg hard klinken).

    - De vijanden lijken weinig 'feedback' te geven van je kogels (ze slaan niet echt terug enzo), wat naast het zachte geluid je niet echt het idee geeft dat je brute guns hanteert.

    Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, het spel is zeker leuk, maar misschien had ik er toch wat teveel van verwacht (al had ik het gevoel dat ik het spel niet zo erg had gehyped voor mezelf, maar aan de hype ontkomt je niet). Ik heb pas 45 - 50 minuten gespeeld en ik weet bijna zeker dat het veel leuker wordt als je het doorkrijgt, maar de eerste indrukken zijn dus iets minder.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Tik werk is voo mij overbodig geworden, ik sluit mij geheel aan bij het relaas van The Gamer
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    dan word het tijd dat je een bril gaat kopen
    want er is enormmmmm veel verschil tussen graphics van GOW en elk ander 360 spel
     

Deel Deze Pagina