[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Is Oblivion geen next-gen dan?

K ben met GoW bij act 4 en ik vind het spel nog steeds tegenvallen. Het is dat het wel vet uitziet allemaal, anders was ik er bij act 2 al mee gestopt. De gameplay is niet aan mij besteed en ik kan niet wennen aan de third person view en door de besturing doet Marcus niet altijd wat ik wil.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    enige wat ik NEXT GEN vind aan GOW is hoe de game eruit ziet echt waanzinnig mooi en co-op systeem vind ik gewoon erg vet..

maar ondanks dat third person mij wel ligt, raak ik niet warm van de game...

3. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had de shotgun & die oversized magnum toch wel harder mogen klinken, dus neem nu maar van mij aan...

dat ik wel liever wat heftigere ipv nichteknalletjes had willen hebben :+

Maar dat is mijn mening dus :b:

Neemt overigens niet weg dat ik het een superspel vind, zelf met die plopjes :D

4. Xandro

Xandro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik hem binnen gehad,en ben de hele tijd aan het spelen.
    Wat een gaaf spel is het,hier ga ik zeker nog veel plezier aan beleven :D.

5. basovich

basovich Guest

vind het grafisch nou niet echt uitmuntend maar ook niet slecht, misschien komt het omdat ik mijn HD tv nog niet heb maar vind het soms toch wel een beetje kartellig uitzien..
    verder is het spel wel hartstikke top:D..moeilijke besturing, dat wel maar dat valt wel weer te wennen..de coop maakt het natuurlijk compleet en aan de multiplayer hoef je ook niet te twijfelen alhoewel ik soms niet echt snap waarom hij steeds een ander level neemt (zal wel aan mijn settings hebben gelegen;), maargoed)

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mijn 2e opinie is dat ik het spel steeds meer gaat waarderen en het steekt grafisch echt wel goed in elkaar, alleen jammer dat ik bepaalde tussen filmpjes niet kan terug kijken. Of kijk ik daar overheen?

7. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt goed, alleen vond ik, kan ook aan mij liggen, de single player aan de korte kant, maar ik vermaak me voorlopig gelukkig nog wel met co-op en online multiplayer

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag binnen gekregen, en zo'n 5 uur gespeeld. Single player ben ik begonnen op casual, was wel makkelijk dus ben ik nu overgestapt op hardcore. Dat is lekker pittig maar niet té voor een eerste keer, dus gewoon perfect :). Toen ik vanavond weer verder wilden gaan met de campaign kreeg ik een stuk of 10 invites omdat iedereen GoW wilde spelen. Had ik geen zin in, ik wilde campaign doen, maar bij de laatste dacht ik, nou vooruit, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Het eerste potje begon. In 1 woord geweldig! 2 Uur lang spanning en geweldig brute kills. Als er nog maar 1 teammate over is en hij killt een tegenstander schreeuwen door de headset hoe mooi het wel niet is. Heerlijk!

Ten slotte nog ff co-op met een maat gedaan, en je merkt gewoon dat dit het allersterkste punt van GoW is. Mekaar uitmaken voor noob als je de ander weer eens moet reviven, samen wegduiken voor een Berserker (jij naar links ik naar rechts), en genieten van de prachtige cutscenes.

Ik hou nu al van dit spel *)

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bij de MM in Zoetermeer gehaald(met wat andere goedkope shit) en een stuk gespeeld. Graphics zijn uiteraard erg goed, zelfs op onze oude(non-HD) TV en het speelt ook niet echt verkeerd, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik er helemaal ondersteboven van ben tot nu toe, hoewel het me steeds ietsje meer lijkt te bevallen geleidelijk.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je instellen ja, als je host bent :) Maar ik vind het juist vet dat ieder potje ergens anders is :b:

11. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds maandag een hd tv.. En het verschil is echt enorm groot!

12. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb de game inmiddels vanaf de dag dat Gears of War verscheen gespeeld en getest... Ik vind het een prachtige game, die uiteraard niet perfect is, maar er zijn geen perfecte games... Dat weet iedereen... Gisteren heb ik op de website waarvoor ik werk (Oldskool NL) een Nederlandstalige review geschreven van Gears of War, de geïnteresseerden kunnen mijn review eventueel doorlezen... Ik ben trouwens zeer benieuwd wat XboxWorld NL voor een mening zal hebben via een review over het spel...

Directe link naar mijn Nederlandstalige Gears of War review:

http://www.oldskoolnl.nl/detail-nieuws.aspx?ID=9076

13. Choc

Choc member

Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorriej ik drukte 2 x de verzend knop daarom 2 reacties !
    |
    |
    |
    |
    \ /

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  14. Choc

Choc member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gekocht en SP is inderdaad te leuk voor woorden.
    Wat me wel opviel en ook de reden was dat ik het spel terug bracht:
    WAAR zijn die multiplayer mannetjes in godsnaam van gemaakt!?!?
    Voorbeeldje: Ik en mijn team hebben 3 man uitgeschakeld online he en
    er is er nog maar eentje over , wij zien hem lopen allemaal tegelijk vuren
    vuren en nog eens vuren en ik zweer je die gozer ving meer dan 50 kogels
    en hij liep gewoon door! :mad:
    Ik kocht het spel voor multiplayer maar aangezien je 50 kogels nodig hebt
    om zon ding om te leggen had ik het wel gehad zo heb je tog nooit een
    eerlijk gevecht !!

15. JeePee

JeePee Guest

Noob :+ Een half magazijn van de Lancer is voldoende om iemand om te leggen. De shotgun gaat in gemiddeld 2 kogels, en na een paar active reloads met de sniper lukt het daarmee in 1 keer, ookal raak je z'n kleine teen. Het valt dus allemaal best mee.

16. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    De lijn van mijn mening

Nog niet gespeeld: overhyped kutspel -> Uurtje gespeeld: iets beter dan ik had verwacht -> Act 2 uitgespeeld: wow toch best wel tof! -> Uitgespeeld: beste spel sinds Half-Life 2 en Resident Evil 4.

Maar goed dat ik het alsnog gekocht heb dus.

17. Choc

Choc member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 3 teammates die allemaal wel 20 kogels in een locust schieten noem je dat scheel?

18. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    zooo gaaaf spel joh ik heb nu net dat stukje verslagen dat je in die auto moet en dan die vleermuizen moet dood licht-en

19. Shizzel

Shizzel Guest

\o/ .
    Toch raar dat het van "iets beter dan ik had verwacht" naar "beste spel sinds blabla" gaat ;).

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    kei vet spel...........heb hem vandaag gekregen en echt de shit

Deel Deze Pagina