Heel erg vette game, heb em sinds sinterklaas...Ben met een maat van me aant co-oppen via xbox live en dat is echt heel erg vet...Echt een TOPPER
Dat is zo'n rotstuk Op co-op is dat zelfs moeilijker dan in je eentje, omdat je als Dom in co-op geen overzicht hebt. T'is wel te doen though, als Marcus maar richtingen blijft brullen daar kom je wel over heen Op zich is het niet zo erg de eerste keer, maar waarom plaatsen ze die checkpoints niet erna
Niet dope! Het enige wat tof is, is het level design en de graphics. Voor de rest is het een monotone shooter zonder al te veel afwisseling. De multiplayer kan mij ook niet echt boeien.
Ja dat was idd wel koel, maar toch wel makkelijk te vinden hoe je t nou moest doen met die deurtjes..Verder vond ik, act 3 uit mijn hoofd gezegd ook wel heel tof, dat het keihard regende in dat bos, echt een topmoment...Verder was het bij die trein en generaal RAAM ook wel lol, al was RAAM makkelijk te verslaan met een maat op hardcore
+ ziet er wel mooi uit + goed geluid - gameplay zuigt (schieten vooral) - Waarom alles met de A-butten??? - online is ook kut conclusie: duidelijk niet mijn spel, sonde van me geld
Mooi spel, leuke sfeer. Maar qua gameplay is het niet echt boeiend, lijkt allemaal wel erg scripted en liniair.......bijna een soort film (moet heel de tijd denken aan dragon's lair, maar dat zal de broekies hier wel niet zoveel zeggen. Multiplayer is erg benauwend met die kleine mapjes. Dus een 7,5 en zeker niet de 9,8 die de game overal kreeg.
hoelang duurt het eingelijk om gow uit te spelen..........hoop dat het lang duurt (heb nu act 1 en 2 uitgespeeld) ?
ik vind de gameplay juist next gen en vooral het schieten en wat ik super vet vind is het dekking zoeken van het spel .
Ik vind het echt een geweldige game, schiete gaat soepel, controls zijn goed, mooie graphics, goede storyline, mooie soundtrack en audio, multiplayer is erg leuk, leuke achievements. Maar ik wacht toch meer op Mass Effect.
Vanavond uitgespeeld op Hardcore, en heb ook wat potjes online gespeeld. - Grafisch erg mooie game (heel soms valt het iets tegen, soms wazige textures) - Geluid is oke, niks bijzonders - Gameplay is behoorlijk goed, bediening is erg easy, alles met A, ik vind dat persoon erg prettig werken. De wapens zijn ook goed, hadden er iets meer kunnen zijn maar ze voldoen. Het verhaal is aardig, maar niks bijzonder. Overall, een prima game die je echt uit wilt spelen (als dit genre je trekt). Heb eigenlijk een 360 gekocht mede door GoW (GoW pack), heb er zeker geen spijt van...