Ik heb gisteren Act 1 op hardcore uitgespeeld .. behalve 1 level niet daar kwam ik maar niet doorheen op Hardcore ( kom ik later nog ff op terug ) maar het enigste minpuntje vind ik dat je team mates best vaak doodgaan !! en in sommige shootouts dan kan je ze niet zomaar reviven omdat als je bijv naast hem staat en je zit in cover mode dan moet je uit cover mode om naast hem te staan en op X drukken , maar tegen die tijd ben je zelf ook al overhoop geschoten !
Hmm, best veel gemengde gevoelens als ik dit zo lees.. Ben best nieuwschierig naar deze game, maar is nog niet echt het gevoel dat ik denk, die game MOET ik hebben..
Wow wat een spel, ik moet me zelf soms wakker schudden dat dit een spel is want soms zie je het niet meer. Speel in hd en de details zijn heel mooi, zelden heb ik het bij een spel dat ik fftjes stop om te genieten van de omgeving. Hadden ze maar zoveel tijd in de gameplay gestop als in de gfx dan was dit spel perfect. De besturing is veels te onhandig vooral als vijanden dichtbij zijn, maar als je verder ben dan "klikt" het opeens gaat het een stuk beter. De AI irriteert me mateloos hierbij ook een tip voor de mensen red je teammates NIET!! dit is een val en kost je vaak je leven ze komen toch weer terug als je de vijanden heb gedood. Ook adviseer ik je om het op hardcore te spelen , casual is veel te makkelijk en ben je zo door het spel heen(casual=easy, hardcore=medium en insane=hard). Dit spel legt wel de lat hoog voor andere ontwikkelaars, want als je dit vergelijkt met andere games dan komen ze maar matig over. Heb alleen de singleplayer gespeeld en die wil ik eerst afmaken voordat ik aan de multiplayer ga. Ik kwam na werk thuis om 5uur en stopte om 12uur, zelden een game die de hype waar maakt. Zit nu op werk en denk steeds aan gears de dag duurt lang.
Jawel Deze Game moet je hebben !!! ik had nu alleen ff kleine minpuntjes opgenoemt en was eigenlijk erbij vergeten te zeggen .. dat ik nog serieus nog nooit zo'n spel als dit heb gespeeld ..Hij is zo intens en het spel zuigt je echt helemaal op .. ik was ook best van PFFF..toen ik die eerste Act had uitgespeeld is het net zoals je uit de achtbaan stapt !!! Grafisch kan niks het evenaren wat ik tot nu toe gezien heb .. zelfs niet op de PC en het is gewoon erg goed uitgedacht .. ik ben nu pas bij Act 2 en zoals ik nu lees word het alleen maar heftiger en beter ! Dus bij twijfel ook gewoon halen .. als je geen liefde voor dit spel hebt dan heb je geen liefde gamen _0/
Gast...je bent zelf ook nog een hopeloze noob als het om deze game gaat. En daarnaast, als je bijvoorbeeld (in een game als deze) iemand kan besluipen om hem vervolgens naar de klote te zagen vind ik dat je veel meer skill hebt dan een gast die iemand neerschiet met een shotgun. De mensen waar jij mee op live speelt hebben de game pakweg een week...sommige hebben hem zelfs een aantal dagen langer...dus, denk even na over wie je een noob noemt...je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.
Ik ben nu met act 1 bezig op hardcore maar ik moet zeggen het is bet wel pittig en dat je teammates snel doodgaan niet normaal maar voor de rest een supergame die je moet hebben!
Ghehe, leuke reactie Maar ik ben niet echt een gamer meer.. Ik speel dan weliswaar bijna dagelijks nog Saints Row, maar daarnaast speel ik het liefst vrij arcade achtige games, zoals de NfS serie, of een lekker potje PES (moet ik nog steeds kopen.. ) Vroeger was ik echt zo'n gast die om half 5 op te staan om nog ff een paar uur voor ik naar school moest te gamen, maar daar ben ik nu vanaf, en ook behoorlijk.. Ik dnek dat ik GoW wel ooit eens zal kopen, maar ik heb Halo2 ook nooit gekocht, en Halo1 amper gespeeld.. Een shooter moet echt met goeie dingen aankomen, moet ie mij aanspreken.. Daarom vind ik Call of Duty ook goede games. Ik moet er gewoon ff goed overna denken.. wie weet kom ik je ooit nog eens tegen op Xbl
Arcade achtige games als pes? Shooters moeten met iets goeds komen als CoD? Dude, wtf. GoW=CoD*10 Ben je wel wakker?
Ik ben hartstikke wakker. PES is idd geen arcade achtige game, maar het is een game die je lekker relax kan spelen. Lekker een spel wat je opstart, een paar dingetjes instelt, en een wedstrijdje speelt. Geen verhaal.. dat is mijn arcade idee. Shooters moeten met iets goeds komen, CoD heeft voor mij een feeling die heerlijk is, je waant je echt in de 2e wereld oorlog. En dan gaat het me niet om de gameplay, want het kan me echt niet verrotten of een andere game een betere gameplay heeft. Ik heb ooit eens een crossmotor game gespeeld die ontzettend kut was, maar ik vond het leuk omdat je zelf je circuit's kon maken. Oh, en ik hou ook niet echt van donkere games.. ik wil zien wat ik doe
in GoW waan je je echt in... tjah... chaos? lol! Nee dit spel is echt bruut! Vanavond ff knallen met een maat !
Je kunt het kleurenpalet en de brightness/gamma zelf regelen. Als je GoW niet donker wilt spelen...dan hoeft dat niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat deze game AL MIJN VERWACHTINGEN heeft OVERTROFFEN ! Wat een intense gameplay, wat een vreselijk mooie graphics, wat een AI en prachtige guns, mooie omgeving.....echt SUPER DEZE GAME ! Eindelijk eens een ECHTE NEXT GEN GAME ! Ik heb zelfs tot 2 uur s'nachts doorgespeeld ( op HARDCORE LEVEL ) en het verveelt totaal niet, vindt de game echt DE BESTE die ik ooit gezien heb ! serieus waar !
Maar dat verpest de sfeer.. GoW hoort donker te zijn, voor de ultieme spelervaring.. En daar ben ik niet zo happig op.. Ik heb absoluut niks tegen GoW, het lijkt me een erg goede game, maar het spreekt me gewoon niet aan op de manier waarop andere spellen dat wel doen.. Ook al is het nog zo geweldig als iedereen zegt.
..... Whatever. Anyway, wat ik hiermee wilde zeggen is dat ik vaak mee heb gemaakt dat er mensen met de chainsaw van voren op mij af kwamen stormen. Ik kon ze dus met gemak overhoop schieten. Dus relax gewoon even. Je moet niet kwaad worden. :b:
Neeee joh...hij wilt mee lullen maar weet niet waar hij het over heeft....althans ik heb nog nooit een beter spel gezien en gespeeld als GOW. Gisteren 5 uur zitten spelen en het leek wel een uurtje tjeeee wat gaaf.
en dan nu de hamvraag, trommel de trommel de trommel: Is Gears of War (bij de release) beter als Halo/Halo 2 (bij de release)?
Ik hou normaal ook niet echt van dit soort spellen (speelde de halo serie ook alleen maar met vrienden) Maar ben toch wel benieuwd geworden.