1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hehe idd.

    wel crap dat de AI bagger is. had tog wel wat meer verwacht van deze crap game
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ??? van vele hoor ik toch dat de AI ergg goed is duss.... weet neit welk spel jij gespeeld heb maar was het wel GoW?
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game vandaag dus gehaald ;) en mijn eerste opinion !!! GEWELDIG!! GENIAAL!! FREAKING AWESOME!! :D
     
  4. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoel je mond en leer beargumenteren.
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    zoooooooo lijp dit spel..

    net in act 1 zit je op gegeven moment in een lange gang en op t einde staat zown gast met machine ding. Dan moet je omlopen en hem vervolgens besluipen van achter.Dus ik zaag em door midden(O-) ) zegt mijn poppetje: I wish I could do this the whole day .. iets in die richting.. hahaah zo gruwelijk dit spel\o/
     
  6. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    keb nu 1 uurtje hardcore Gears of War achter de rug en ik kan alleen maar zeggen dat die game freakin' awesome is!

    Gewoon niet meer normaal....neem bijv. die Melee Attacks: je equipped ff je Grenades en als je dan dicht genoeg bij zo'n Locust freak staat schuif je gewoon een Grenade z'n bek in...dan snel weglopen en toekijken als die MF helemaal uit elkaar ploft! Gewoon gruwelijk! :D :D :D
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAHHHHHHHHHHHHHHHH DIT SPEL IS AHHHHHHHHHHHHHHHH DIT SPEL IS ZO GRUWELIJK GOED DIT SPEL IS FANTASTICH HET BESTE SPEL OOIT AAAAAAAAAAAAHHHHHHH8)8)8)8)8)

    ik heb geen idee hoever ik al ben, maar er was net een tussenfilmpje, naaa dat was gewoon zo goed gedaan, zo verschrikkelijk goed!!!!
    het was gewoon alsof ik anar een dvd aan het kijken was en ik kreeg gewoon 5 minuten kippenvel!!!!
    ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik had veel verwacht, maar aaah dit had ik nooit evrwacht het is ngo 10 keer beter dan ik ooit had durven dromen1!!!!
    ik ben nu bij een grote gast die in toom moet worden gehouden door andere aliens en die is blind en doof en daarvoor is net iets vreselijks gebeurd aaaaaaah
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  8. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn eerste impressie's:

    Ben nu (al) in Act 3 en het blijft leuk: stop and pop, alleen een heel lang spel is het niet maar dat maakt mij niet uit. Co-op is al helemaal geniaal en het schiet dan lekker op met zijn 2en, kan niet wachten om insane te gaan spelen. Net een paar potjes multiplayer gedaan en dat was zeker gaaf, je moet alleen wel de levels goed kennen anders wordt je meteen afgeslacht. Op een gegeven moment weet jij ook waar de Winning-Wapons liggen (Hammer/Sniper/Boomshot/Bow) en ook hoe het veld is ingedeeld en dan kan jij kills gaan maken. Vooral een nietsvermoedende gozer Chainsawen geeft een kick.

    Gow = _O_
     
  9. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste impressie van iedereen hier vol lof zo te zien :cool:

    X360 heeft er weer echt een topper bij.
     
  10. bubu

    bubu Guest

    JEEEUH ik heb hem zometeen!! volgens mij is hij in nederland overal al te verkrijge, ik heb net 4 winkels gebeld en ze hadden hem allemaal al , eplaza bart smit, dixons, en frs! ik had eigenlijk een CE bij de eplaza besteld, maarja die komen nu pas zaterdag (of miss zelfs wel maandag!) dus ik ga hem zo halen en ga dan als ik het nodig vind alsnog wel eventjes terug naar de winkel om te vragen of ik dan Gears of war nog mag ruilen tegen de ce!
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: hoe weet je bij welke act je bent?
    waar staat dat ergens?
    want het spel loopt zo mooi vloeiend in elkaar over....
    ik ben nu iig dat ik net een gruwelijk filmpje heb gezien en nu een grote alien die doof en blind is moet vermoorden...welke act is dat?
     
  12. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het normaal gesproken ook niet zo op aliens schieten of andere rare monsterdingen, maar als verrassing kwam mijn meissie vandaag thuis met deze game (was haar aanbevolen in de gameshop). En ik moet zeggen hij is zeker goed.

    ik vind het een top spel :thumbs: _O_ :b:
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, als je serieus zo oud bent als je gamertag wil laten blijken, ben je echt te sneu voor woorden gast. Ik weet dondersgoed waar ik het over heb, ik heb het niet over kwaliteit, ik heb het over feeling. Hoe ik een spel ervaar, en wat ik belangrijk vind aan een spel. =(
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    jonges jongens jongens waarom maken jullie ruzie, het beste spel ooit gemaakt is zojuist in ons bezit gekomen, wees eens wat vriendelijker!!!
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn hoop echt dat ik hem morgen in de winkel weet te spotten :) Even een vraagje. Hoe is dit spel op de hoogste moeilijkheidsgraad? Te doen of zo moeilijk dat het bijna niet haalbaar is?
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te doen;) omdat je hem eerst op hardcore uit moet spelen:)
    en dat is wel goed te doen.
    meestal doe je zo'n 2 a 3 x over een checkpoint in de levels.
    in het eerste begin nog niet gelukkig.
    ik vind het precies goed:) je ergert je niet dat je steeds doodgaat en je loopt er ook weer niet te makkelijk doorheen.
    geloof me: deze game is perfect:)
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Heb je maar 1 (al dan niet computer gestuurde) teammaat dan? Anders heb je ook al speel je co-op nog een stel flapdrollen om je heen hangen.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus Hardcore vind je precies goed en Insane onhaalbaar? Jammer want ik probeer alle achievements altijd te halen. Maarja dan krijg je wel een heerlijk gevoel als je een supermoeilijke achievement binnengesleept hebt :)

    Edit: Ow zo je moet hem eerst unlocken. Oke dan heeft er hier denk ik niemand ervaring mee...
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening ja maar die van GG niet :)
    verder ik ga morgen maar eens in de winkels kijken denk ik :+
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je hebt er soms 3 en soms meer dan 5:)
    en geloof me: ik heb het spel nu een paar uur gespeeld en de AI is niet wereldvernieuwend, maar zeker wel te doen!
    ze doen gewoon wat ze moeten doen en lopen af en toe dom rond, maar ik heb me er na 4 uur spelen nog niet aan geeregerd:)
    kun je nagaan...het enige puntje van kritiek is eigenlijk geen kritiek...
    nee dat zei ik niet:)
    insane is niet te doen, omdat je het spel eerst op hardcore uit moet spelen:)
    en aangezien ik het spel aps sinds vandaag heb heb ik dus geen diee of insane te doen is:)
    maar gezien de moeilijkheidsgraad van hardcore (die precies goed is) is insane waarschijnlijk nog wel te doen hoor:)
     

Deel Deze Pagina