1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Story mode is wel aardig (vooral met z'n tweetjes).

Maar online is dit echt niet normaal zo vettttttttttttt:thumbs:

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ben je al bij die ebrseker geweest???
    ik heb de MP nog niet gespeeld, maar story mode is echt GRU-WE-LIJK:D

3. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Zet zo'n shit even in een spoiler, niet iedereen heeft de game al. Ook zijn er mensen die niet willen weten wat er gaat komen.

4. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij het stuk dat je in het licht moet blijven anders vallen die vleermuizen je aan ofzo, dan moet je die auto vooruit duwen omdat die in de fik staat zodat het licht blijft. Maar hee zeg, die zaag is echt geweldig.

Top spel

5. bubu

bubu Guest

ja idd gisteren zat hij te zeiken over dat iedereen alles aan het rondlulle was wat er dan en dan wel niet zou gaan gebeuren, en nu doet hij precies hetzelfde, Hello Youre Not the only 1 |:-

6. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Voor jou geldt hetzelfde, waar slaat dit nou op? Verziek het eens niet voor anderen en zet dit soort dingen tussen spoiler tags of post het gewoon niet. Denk eens een beetje aan anderen....is dat nou echt zo moeilijk?

7. bubu

bubu Guest

STFU NU NOG FF MET SPOILERS !! pls,

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, mijn eerste reactie. Ik heb tot nu toe alleen het tutorial level gespeeld en 1 a 2 checkpoints van het eerste echte level. Ik moet zeggen dat de game, tot nu toe, nog niet zo'n grote indruk heeft kunnen achter laten op mij als dat cod3 deed.

Misschien komt het omdat ik alleen nog in daglicht heb gespeeld en dat als het eenmaal donker word, het zich allemaal ontvouwt. Ik moet ook nog co-op spelen. Daarom ben ik er mee gestopt, want de rest van m'n lijst heeft de game nog niet :mad: MP ook nog niet geprobeerd, want moet nu verder aan schoolwerk. Het verbaast me trouwens dat ik mezelf daar toe kan zetten. Want een nieuwe goede game kan mij altijd wel een paar uurtjes bezig houden waarna het schoolwerk afgeraffeld word. Deze game doet dat niet :eek:

Al met al heeft GoW nog niet zo'n superdeduper indruk gemaakt als CoD3 bij me heeft gedaan. En nee, het komt niet omdat ik zo mee ging in de hype. Ik had zoiets van, ik zie wel. Maar misschien komt het dus nog als ik zometeen co-op speel en MP uitprobeer en de donkere levels zich openbaren voor me.

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    O sry dikke, ff nie bij nagedacht, ook zo enthousiast.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik Mirik's profiel op xbox.nl maar es bekijken :eek:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB GEEN MENING OVER DEZE GAME! HET TREKT ME GEWOON NIET! Het zal vast wel een goede game zijn, maar niet mijn game. Domme mensen hier :x

12. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Laat ze lekker lullen joh...het heeft toch geen zin. Dat zie je wel aan II DDE II's reactie op mijn post over spoilers. Gewoon verder niet op in gaan, het zijn maar kinderen ;)

13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb GoW net een half uurtje gespeeld en zeker wel een vette game maar het is toch wel even slikken om de lichamen en kogelgaten al na een tiental seconden te zien verdwijnen. De AI heeft me ook nog niet echt kunnen imponeren. Ik dacht dat in de Next-Gen era dit dingen van het verleden zouden zijn.

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit echt te worstelen met die controls voor het bukken enzo. Gaat wel steeds beter nu en dan speelt het ook een stuk fijner. Maar het is ff wennen.

Voor de rest laat GoW een goeie indruk achter.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja tis allemaal eerst even wennen inderdaad maar als je het eenmaal door hebt speelt het heerlijk:D

16. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt mischien aan jezelf,
    verder vind ik het spel wel goed en ga ik het wel een hele lange tijd spelen als er nog af en toe updates verschijnen voor de afwisselling.
    ik vind m goed had alleen gehoopt dat ik m nog beter zou vinden

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem gewoon wat langer spelen, speel het een uurtje of 4 in de SP en je bent verkocht:D

18. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een goed spel, maar die A.I. in de singleplayer verneukt echt ALLES. Is daardoor echt weinig fun..

19. snaterman

snaterman Gears of War!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Ik heb er geen last van. Heb ik zelf meer knalvoer. Enige waar ik ooit last van had was met die berzerker toen dom, heel rustig bleef lopen terwijl er een kwijlende berzerker achter hem aanzat.

20. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Act 1 op hardcore uitgespeeld nu.. Was echt ff wennen in het begin, je moet echt rustig aan doen en veel dekking zoeken anders red je het echt niet, ben je zo dood.. Je teamgenoten kan je ook maar het beste gewoon negeren want die gaan op hardcore echt snel dood steeds, en bij de volgende checkpoint zijn ze toch opeens weer levend als was het een wonder.. Verder is het een heel vette game, vette aktie.. Mooiste moment was toen ik de kop van een Locus er zo afschoot met de shotgun en z'n lichaam op z'n knienen naar beneden viel, echt lachen.. De eindbaas van Act 1 is ook vet, je schijt echt ff in je broek in het begin.. Ik heb een klein stuke van Act 2 gezien, en dat zag er weer heel anders uit, dus er zit denk ik goed variatie in de omgevingen.. Ik ga vanavond als ik tijd heb weer ff wat verder spelen, nog 4 acts te gaan..:thumbs:

Deel Deze Pagina