First impression:
Singleplayer
-
Vette besturing, niet vernieuwend, maar wel heerlijk soepel en strakke gameplay. De extra moves, je maatjes opdrachten geven etc wordt allemaal geleidelijk ingevoerd naarmate je verder komt. En het gaat smooth.
-
Sfeer in het spel is lekker. Van licht naar donker met mooie omgevingen.
-
Graphics: Vet, maarrrrrrrrrrrrrrrrr; wat maakt dit nu dé next generation game??? Ik vind namelijk de graphics vet, maar niet per defenitie mooier dan een Call of Duty 3, een Splintercell, een Rainbow Six.... Kan iemand me uitleggen waarom dit gezien wordt als dé next gen game??
-
Storyline: Vet, maar helaas wordt die tijdens de game slecht toegelicht. Je begint met de melding "14 years after e-day". Je moet allemaal maar net weten wat e-day is, waarom je in de bak zat enzovoort. Ik ken de storyline van internet, maar niet iedereen weet dat. Tijdens de game wordt het in ieder geval niet of nauwelijks toegelicht. Wat the fuck happened here dat het zo'n klerezooi is??? Op welke planeet bevind ik me eigenlijk??? Niks geen uitleg. Nogmaals; ik ken de storyline wel, maar een uitleg tijdens de game had wel aardig geweest.
-
Wapens: leuk
Online ben ik nog niet geweest
Klik om te vergroten...