Het eruit halen van Taggen even als het kunnen crouchen vind ik toepasbaar in een update! Ook die glitches die er blijken te zijn, mogen er met een update uit. Verder ben ik het met alle reacties hier wel eens
Je kunt het idd er ook zo uithale ja maar gewoon dat je het weer trg ziet in deeltje 2 ofzo gaat hem om ut idee ^^.
Lol lees jij het boekje? naja thanx ik had echt geen flauw idee wrom die in de gevangenis zat super tof
jongens en meisjes ik presenteer: het verhaal van Marcus Fenix en de verloren dwe... ... laat maar... wat ik dus denk is dat GoW2 gwn nog toffer wordt dan de onze... wat er gaat gebeuren... hmm: in het eindfilmpje van GoW zegt zo'n stem van: we will fight untill we die (ofzo, ff voor duidelijkheid, die vrouwe stem is de locust leider... en nee, ik denk niet dat jullie dom zijn, ik zeg het gwn ff) maaaarrrr... ik denk dat de locust iets weten van Emulsion wat de cog's niet weten... dus dan gaan de locust dus verder vechten om Emulsion en verder... geen vlauw idee... iig gaan ze denk ik iets jatte van halo:{
Ik hoop zelf wel een beetje op maps die 4x zo groot zijn waar dubbel zo veel mensen aan mee kunnen doen. bijv. 8 tegen 8.
Die kleine maps maken juist die MP zo leuk en die 4 vs 4 juist ook xD. En met de locus ja die vrouwen stem... doet me aan LOTR denke .
ik hoop juist niet dat ze de tags eruit gooien, dan kan ik niet de volledige 100 punten halen.. als ze dan een achievement met 100 Kills met shotgun, dan zou ik er wel mee kunnen leven
hmm... maar tog... een uitgebreidere online modus zou chill zijn maar dat 4 - 4 is ook zo chill, lekkr kleine mapjes dus snelle potjes... maar 'meer' maps mag wel... maar dat komt wel uit op xbox live als een uitbreidbare map pack...
Volgens mij spreekt dat vrouwtje ook de Sphere in Prey in. Die stemmen lijken echt harstikke veel op elkaar!
ik heb nog niet alle 3 de game types gespeeld maar geen 1 heeft volgens de mogelijkheid om meteen terug te spawnen in de battle of wel? het is allemaal elimination. dat zouden ze van mij erin mogen stoppen dan. over die storyline: level 1 begint op emergence day tot het moment dat je de gevangenis in moet en dan moet het verhaal daarna verder gaan na het einde van gow1.. lijkt me wel wat.
@ Reiku Hoezo spoilers? Dit gaat gewoon over, wat er graag in deel 2 terug of extra gezien gaat worden... Tenzij hij inderdaad gericht is op Underground! Dus Underground, als je teksten gaat posten over Deel 1 en het einde enz. GRAAG is spoilers ... @ Ninja Man Dat last man standing vind ik juist veel gaver. Als iedereen terug spawnt, wordt het echt een beetje hectisch volgens mij. Dan is ook heel het tactische gebeuren eruit!
Een hogere moeilijkheidsgraad. Ze vergeleken insane wel met legendary van Halo maar ik heb dus echt meer moeite gehad met legendary dan met Insane (zeker co-op) Daarnaast ipv 2 players co-op een 4 player co-op. En dan gewoon echt verschillende stukken,. Niet dat je elkaar de hele tijd ziet.
Insane met Legendary? Insane is zo simpel als wat :{ Misschien dat je net 5x dood gaat bij een moeilijk checkpoint maar meer ook niet...Een 4 player Co-Op lijkt me echt te meesterlijk
volgens mij vergeleken ze het bij ign.com met Legendary. Enige irritante aan insane waar ik heb lopen kloten was bij de splitsing in de mijnen. Maar dat kwam gewoon doordat ik op dat moment een incapabele partner had. Met de Computer als hulp op dat stuk is het echt te makkelijk.
Nou ik weet niet. er is uitgelegd wat fenix in de cel doet: hij heeft geprobeerd zijn vader te redden(wat niet is gelukt) en daarbij heeft hij bevelen genegeerd, waardoor hij een verrader is en in de cel zit. dus ik denk niet dat een pre-quel nodig is. Een sequel is beter denk ik, want je hebt het einde gezien: "We will not stop fighting untill we are victorious...or untill we are dead, and we are not dead yet!"
Ik vecht liever mee met B-Day. Daarnaast zijn er ook kleine dingen die in een prequel gestopt kunnen worden zoals datgene wat Dominique voor die Stranded heeft gedaan etc. Een prequel lijkt mij interessanter en dan deel 3 het slot.
Ja maar denk niet dat die komt. Tis niet logisch voor de gameindustrie om het zo te maken. Tis geen Star Wars spel. Het zou wel cool zijn als er een prequel kwam maar na Emergence day (gewoon dat de mensen steeds verder worden teruggedreven en dat terwijl Fenix in de bak zit. Lekker met een ander karakter spelen als hoofdpersoon.