1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[gears of war] Gears of war 2 of ...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 8 dec 2006.

1. Underground

Underground m8 is voor n00bs...

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat was de zin die ik zocht :)
    uhh... een prequel lijkt me eigenlijk bagger... iedereen weet al wat er is gebeurd, waarom dan miljoenen besteden aan iets wat tog geen zin heeft om te spelen.. doe mij maar een sequel... :)

en dan nog wat... srry voor de spoiler... ik was ff niet aan t' denken(wrm kijk je dan op dit verdomde topic, dan is het tog logisch dat we gaan spoilen... achja)

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat zijn vader slecht is geworden en niet gered wilde worden. Nou heeft zijn vader zich laten ombouwen dus vandaar die vourwenstem. Zijn vader is dus nu zijn moeder die de leider is van de locust.

Its easy :D

3. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Last man stading is relaxter dan spawnen in mijn ogen.. maar capture the flag enzo vind ik ook altijd wel leuk (daar moet je natuurlijk wel bij spawnen). Misschien een keer een nieuw revalutionaire mp optie.

Ik denk dat deel 2 misschien over "hoe Dom bij fenix komt" gaat.

4. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, game is nog geen maand uit en we gaan nu al fantaseren over GoW 2 :D

Maar goed. Een betere uitleg van het verhaal mag wel van mij.En als ze Marcus als held naar voren willen brengen mag dat ook wel beter gebeuren. Want nu vinden de meesten Cole of een ander karakter het leukste.

Minder glitches in de MP. Betere balans, ik persoonlijk vind de shotgun en de grenade tag iets te krachtig, shotgun vooral van relatief grote afstand. De melee aanvallen zijn, vooral met de sniper, ook te sterk.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar kan je wel 1 hele cutscene mee vullen voordat het saai wordt.
    Marcus is niet de held, Team Delta zijn de helden. Ik vind Marcus hartstikke vet, maar Cole heeft gewoon heerlijke uitspraken. Cole is meer een stereotype, Dom is meer het hulpje, Baird vind ik maar niks, Carmine
    gaat dood
    en Kim
    ook :+
    . Bovendien zijn het Marcus en Dom die uiteindelijk RAAM weten te verslaan, waarbij Dom als je niet in coop speelt meestal meteen voor pampus ligt.

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat bedoel ik dus. Microsoft en Epic wouden met die commercial Marcus als DE held naar voren brengen. Dat is dus wel erg mislukt ;). Carmine vind ik trouwens wel tof om z'n uitspraken. Eat it! Eat it!

7. Underground

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... daar zit wat in, Marcus wordt net echt uitgebeeld als een held (zoals master chief ofzo) maar denk eens goed na... dit spel gaat tog om teamwork... daarom dat niet alleen marcus de held is, maar ook Dom, Cole en Baird... en dan nog wat... mensen denken alleen maar dat Marcus de held is omdat je het uit zijn standpunt speelt (behalve als je Dom speelt met co-op) en daardoor denken de stereotiepjes onder ons dat je dan ook meteen de held speelt... (bij de reclame laten ze dus alleen zien wie je eigenlijk wel niet speelt en dat zegt nix over dat hij de ultimate held is ofzo)

maar dit gaat wel heel erg off-topic... dus misschien iemand ff nieuw topic maken ofzo...

ik zou wel iid een soort CTF in GoW2 willen zien, dat lijkt me wel vet...
    en de balans in wapens? late zo... dan moet je maar met je team vol die gaste fraggen en boomshotten, probeer je probleem op te lossen inplaats van te zeiken over dat de wapens te sterk zijn... dan gebruik je ze zelf tog lekkr...
    en voertuigen, meer personen in een level en grote levels lijken me wel vet... dat je egt met 16 vs 16 gaat ofzo :D
    zo, weer 5 minuten vertypt :p

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    4player coop natuurlijk!

9. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ctf lijkt me leuk.. maar 16 vs 16 lijkt me echt niks voor gears.. dan gaat denk ik heel het cover gedeelte naar de tering en heb je een doorsnee shooter.

10. Underground

Leuk Bevonden:
    0
    jonge ik tripte m' tulijk geen 16 vs 16... ik bedoelde 8vs8 ofzo...
    want ik wordt panisch van dat het spel zo snel afgelopen is... maar ze moeten uitgebreide levels erbij doen :<

11. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan idd snel afgelopen zijn.. daarom speel ik ook geen ranked.. kan je tenminste makkelijker doorgaan.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een stukje onzin voor deel 2 (alleen verhaallijn)

Marcus moet na deel 1 (geen prequel dus, die zuigen imho) weer terug richting gevangenis omdat hij genaaid wordt op de een of andere manier. Zo kwam het in dit deel al over dus ze gaan op die manier verder.

In de gevangenis breken de Locust naar binnen en zijn op zoek naar Marcus voor wraak of preventief slachten of whatever. Doordat de Locust inbreken in prison begint de grond te trillen en de tralies verschuiven genoeg voor marcus om z'n cel uit te komen.

Marcus moet dus nu snel op zoek naar (een) wapen(s) omdat hij die trillingen en verschuivingen van de grond natuurlijk gelijk herkent. Eenmaal in het bezit van guns begin je het spel dus in de gevangenis. Het is daar een zooitje omdat er nog meer gevangenen zijn ontsnapt die daar ook rondrennen. In de gevangenis heb je nog een maatje zitten, maar hij zit nog vast in z'n cel, dus je moet die cel zien te vinden om vervolgens een teammate toe te voegen aan je spel.

Je teammate weet nog van een andere gevangene dat hij bepaalde wapens zou hebben die jullie zouden kunnen helpen om te ontsnappen. Met z'n 2en gaan ze op zoek naar de cel. Daar aangekomen is de cel opengebroken en die dude is verdwenen. (Gaandeweg kom je dus om de zoveel tijd een lading Locust tegen, zoals in deel 1). Je gaat opzoek naar die gast door het complex van de gevangenis. Guards zijn verdwenen of afgeslacht door Locust, dus daar heb je geen last van..

Verder weet ik het ff niet meer, maar in mijn verhaaltje komt het leger op een gegeven moment de gevangenis instormen met wat leuke tanks (oid) om Marcus eruit te halen. Marcus voelt er uiteraard in de 1e instatie niets voor om te vechten, maarhij krijgt zwart op wit dat alles tegen hem zal worden geschrapt etc.. Dus hij is bereid om met een team wederom op zoek te gaan naar een manier om de Locust te killen. Ook wordt in dit deel duidelijk waarom de Locust er zo op gebrand zijn om door te gaan met de oorlog (alleen het feit dat ze teringlelijk zijn is niet genoeg).

Deze keer zul je wel een keer moeten vechten tegen de enorme Brumak en verder zijn de gebruikelijke Locust ook weer van de partij. De Torque Bow heeft een upgrade ondergaan en is er nu in de vorm van een gun (Boog blijft gewoon weird in een futuristische setting).

Dominic is helaas overleden (te zien in een cutscene), omdat hij - zoals altijd - als een idioot ergens op af is gerend zonder om zich heen te kijken.. Hij is geschept door een bus. :+ 8)

Grapje natuurlijk, maar Dom is vervangen door je prisonmate. Cole en Baird zijn later wel weer van de partij.

Een stuk in de gevangenis lijkt me gewoon wel cool, maar dat komt denk ik vooral door dat deel uit 'The chronicles of Riddick', waar dat imo heel tof was.

Nu kap ik echt ff, want ik wil koffie :)

13. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    My 50ct voor deel 2:

De rol van Emulsion (die gele zeer kostbare zooi in de mijnen) zal een grotere rol spelen. Iemand al gedacht aan het feit dat die vrouwenstem niet van de Locusts zelf komt maar van een ander ras, dat de primitieve Locusts gebruikt om het vuile werk op te knappen? Nu dat dus niet gelukt is zal er vrijwel zeker een ander ras geintroduceert worden, en misschien wel het redden van zn pa die door de Locusts is uitgeleverd aan dat nare vrouwmens.
    Ik denk zelf dat ze qua verhaal lijn meer een beetje richting Halflife gaan, dus deel 1 is maar een klein stukkie van het totale plaatje wat komen gaat.

Verder het fixen van crouchen, jumpen, en geen onzichtbare muren. Als ik perse van 3 hoog uit een oud gebouw dood wil vallen moet dat toch gewoon kunnen... ;)

Ook de physics mogen wat realistischer (met name de lijken), wat meer wapens en de AI van het team MOET echt beter.

Voor de rest ben ik errug benieuwd, deel 2 kan alleen maar beter worden

14. Underground

Leuk Bevonden:
    0
    @Goiz

dit is wat er gebeurd is in deel 1... alleen jij maakt er een heel ander verhaal van... ik bedoel, Marcus zat eerst in de gevangenis omdat ie iets met ze vader had geflikflooid ofzo... maar jij maakt er gwn een heel nieuw deel 1 van! :6

@Renegade Master

wow... nooit aan gedacht dat er dan een beter soort ras was... als je er over nadenkt kan je best wel eens gelijk hebben.
    die elite drone is namelijk dan een soort genetisch gemanipuleerde drone van dat hogere ras... damn... dat is best vet als je erover na denkt :D
    naja... ohjah, en over dat emulsion begon ik ook eerst.. (paar posts terug...) ik denk namelijk dat de locust er meer van weten... en dat ze met zorg er mee om moeten gaan want anders vernietigen ze de WERELD!!!

(sick bastard...)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha ja is eigenlijk wel zo :+ Oh well, misschien had ik meer van de actie in prison willen zien :+

*wordt maar geen game-maker 8)

16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat marcus de prison in ging omdat hij zijn vader wilde redden maar die iets te ver ging?
    en hoe weet iedereen zoveel over het hele verhaal rondom het spel?
    link naar een site? of is er een boek:D?

17. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Locust zijn volgens mij mens en zijn gecombineerd met iets.... daar zal die vader wel iets mee te maken hebben.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Een langere storyline vind ik het belangrijkst. Daarnaast misschien was andere wapens, maar dat is allemaal veel minder belangrijk...

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm Goiz dat is wat de ja vu ofzo maar klinkt wel leuk.

Maar misschien meer wat van dat je met de locus speelt al betwijfel ik dat dit gaat werken... (zie halo 2 xD)

Verder misschien meer ja om erachter te kome wie de leider is en waarom ze dus nu vechten en who the fck is die vrouw?

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat die pa van Marcus gewoon een of andere onderzoeker was die locust onderzocht. Hij is wel dood denk aangezien het verteld werd dat Marcus te laat was om ze pa te redden.
    Denk dus niet dat hij terug komt en als hij terugkomt zeker niet aan de Locust kant anders vind ik hem en zijn vriendinnetje wel ontzettend stom dat ze die computer zo open en bloot hebben laten staan met alle informatie erin. Daarnaast zou ik het een beetje afbreuk vinden doen aan het spel als die vader nog zou leven aangezien het wel heel typisch zou zijn als MArcus dan precies nog zou leven om zijn vader dit te zien doen.

Wat mij betreft zijn Marcus, en nog twee andere uit het team dood en komt er een ander squad (of misschien wel een groep van acht)

Deel Deze Pagina