1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[gears of war] Gears of war 2 of ...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 8 dec 2006.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch zou ik dit er ook graag in zien.. speelt gewoon lekkerder en dan kan je tenminste eens een tijdje doorknallen :)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Deel 2 koop ik zeker, online zoals halo 2 dat je matchmaking hebt zodat je met vrienden ranked kan gaan
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    neej in de multyplayer mode moeten ze geen voertuigen in zetten, laathet gewoon simpel zijn zoals nu.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm.. veranderingen voor GoW 2.
    Wat mij betreft hoeven de exploderende wretches niet meer terug te komen, die vind ik alleen maar een bron van irritatie en eigenlijk weinig toevoegen tot de gameplay. Ik heb liever meer en slimmere Gubs, etc dan die beesten.

    Over slim gesproken. Gooi er alsjeblieft een intressante eindbaas in want die RAAM is gewoon bagger. Hem verslaan heeft niets met slimmer zijn te maken maar met patroon herkenning en dat maakt hem een soort eindbaas die je ook in Doom (de eerste) al tegen kwam. De gemiddelde Grub is slimmer dan RAAM.

    Betere AI voor de team genoten zou ook handig zijn, hoewel ik moet toegeven dat de stupiditeit van Dom mij wel een keer goed uitkwam, echter had dat weer te maken met de dommigheid van RAAM.

    Iets minder railroad zou ook lekker zijn. De verschillende routes die je nu soms tegen komt verschillen nauwelijks van elkaar. Met als hoogtepunt of misschien beter dieptepunt de splitsing in de emulsion mines.

    Kwa wapens hoeft er van mij weinig veranderd te worden. Alleen misschien het geluid, ze mogen wel wat zwaarder/intenser klinken.
    Misschien wat meer opties kwa granaten in singleplayer.

    Rennen/duiken en dekking zoeken niet meer onder 1 knop. Het is bijzonder irritant als je weg wil duiken/rennen en omdat je net toevallig bij een muurtje staat in dekking gaat.

    Dekking, als ik een ruimte inkom en ik verschuil me achter een muurtje dan wil ik graag na een cut-scene nog steeds achter dat muurtje zitten en niet zoals vaak nu gebeurt vol in zicht.

    Voor de rest een langere Single player zou welkom zijn. Of in ieder geval een wat betere/intensere laatste act. Want act 5 is in vergelijking met voorgaande acts vrij teleurstellend.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil in gow2 spelen tegen dat monster op het einde van level 4, kan nu niet effe op de naam komen
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik wil die krijsende kleine rondrennende beesten eruit, dat is echt niks....
     
  8. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind het ook k*tbeestjes maar ze moge wel erin blijven omdat ze soms erg lastig zijn. Maar het hoeft ook weer niet overdreven te worden, de juiste balans en ik ben happy.
     

Deel Deze Pagina