Moet wel lukken denk ik. Even afwachten wanneer we kunnen, want DRC is vrij klein. Ik heb het voorgesteld op ons forum dus ik zal binnenkort hier weer ff posten.
Nog bedankt voor de match. Jammer dat er een paar flauwe opmerkingen werden gemaakt maar ja dat betekent in ieder geval dat we geen re-match meer van jullie zullen accepteren en dat we tenminste wel weer een win erbij hebben! :b:
Ja klopt, kwam ook een beetje omdat het een oneerlijke strijd was. Maximus moest constant mensen kicken en ik had visite(mijn eigen schuld natuurlijk) waardoor ik ook niet geweldig speelde. Jammer dat jullie geen 2de wedstrijd tegen ons willen spelen want het was best wel close.
Inderdaad weten we dan voor de volgende keer dat we beter een private match kunnen aanmaken. Eerste potje ging wel lekker met 5-4 voor aVIP en tweede potje 4-5 alleen het laatste potje leken jullie een beetje te verzwakken en dat was dus nadelig voor jullie. Een 2e wedstrijd zit er misschien over een poos misschien wel in alleen gaan we het dan wel 4 tegen 4 doen en reken maar dat we dan wel sterker zijn want naar mijn mening waren 2 andere ook hele goede spelers op dit moment niet online en anders had ik die ingezet. to be continu......maar denk niet dat we over een week ofzo alweer een nieuwe war hebben...
Met wie speelde je dan, Avengtar? Ik denk dat ik de clan leave, aangezien we eigenlijk nooit wars hebben en er bijna nooit clanmates online zijn.
Intrax en Maximus, we hebben best wel vak wars hoor. Als ik jou was zou ik gewon de clan overnemen omdat ik er mee ga stoppen, multi begint saai te worden. Singleplayer/Co-op is nog steeds geweldig though...
Ik vind de Multiplayer ook nog altijd leuk, snap niet wat er niet leuk aan is? En wel jammer dat de Clan nu een beetje uiteen valt, da's wel balen... Ik wil wel met wat mensen een ClanWar houden, dan zijn er naast mij maar 3 anderen nodig.
De lag bij onder andere Amerikaanse hosts is zwaar irritant. Minimaal altijd 1 seconde kogel lag bij hun. Als je een goede host te pakken heb en/of je speelt met vrienden is het geweldig. Of als je met die lag een 1vs3 wint natuurlijk ook
(Ik heb een best bruut plaatje gemaakt vandaag, maar ik had geen tijd om te uploaden, (zat op school) dus doe t morgen wel uploaden )
Komt misschien met de Update die ook de Headset-bug verwijdert enzo. En dan kunnen we wel verder met de clan, lijkt mij.
Gears of war tournament site www.gowtournament.com deze site is perfect voor jullie clan wars. Waar het allemaal netjes wordt bijgehouden