Ik vond het zwaar overhyped. Zelfs na een uur spelen. Maar na de eerste eindbaas begon ik te draaien en nu vind ik het fantastisch. Vandaag ook met de mp begonnen en dat is ook super. Ach iedereen kan zich vergissen.
ja, en vind het nog steeds geweldig! gewoon een regelrechte topgame! met deze game kan ik blijven doorspelen! gewoon top!
Ik vind de MP juist leuker, maar de SP is wel beter uitgewerkt. Zo zitten er wapens in de MP die ze er beter uit hadden gelaten, zoals Boomer en Hammer of Dawn. Ook de Smoke Grenades voegen niet echt iets toe, als er een Smoke gegooid wordt blijf je toch niet zitten en loop je heel de map rond en heeft de Smoke ook geen effect meer. Toch vind ik de MP leuker, omdat ik op de toch goed in elkaar gestoken SP snel uitgekeken was.
Ik ben eigenlijk nooit met de hype mee gegaan (eerder actief tegen gegaan), maar heb hem op het laatste moment toch besloten te kopen en hij viel me alleszins mee. Althans, van wat ik tot nu heb gezien in de korte tijd dat ik hem hebben kunnen spelen bij een vriend (m'n eigen, derde, 360 is bij MS repair centre). Dus ja, de game is enorm gehyped, maar hij lijkt het waar te maken.
In mijn ogen kan je alleen zelf overypen Ik heb dan ook nee vind het geweldig! Mare dit is beste 360 game tot nu toe!! Eindelijk een hele vette game!
'Ja, vond het toch tegenvallen', heb ik gekozen. Ik vind het niet heel erg tegenvallen, maar toch wel een klein beetje minder dan ik had verwacht (na alles wat ik erover gehoord en gelezen had).
Zeg dat niet te hard, he? Er is nog een game die beter scoort dan Gears Maar ik zou deze game zeker wel willen spelen. Het lijkt me een erg sfeervolle game. Jammer dat ik geen 360 heb.
Ik ben zelf nooit meegegaan in de hype. Ik had één filmpje gezien, en had er verder niet veel over gehoord. En de game is echt retegaaf achteraf gezien. Het is niet een game die ik uren achter elkaar kan spelen, maar hij zit toch elke dag in m'n disclade.
Het enige spijtige aan de singleplayer is de korte duur van het spel(en het verhaal met de simpele one-liners van de characters) vind ik. Speel co-op een dag goed door en je hebt de game uit. Maarja, langs de andere kant, de game is zoooo vet, dat je hem zeker 3 keer uitspeelt. Ik toch, ik heb hem nu 2 keer uitgespeeld(hardcore en insane), maar ik heb er nog steeds zin in om hem nog een keer uit te spelen, en een coole game-ervaring! En qua multiplayer is de game top vind ik. Echt super. Lekker tactisch te werk gaan, super met die shotgun,... Had misschien wel iets meer dan 4 tegen 4 gemogen, maar swat, this gewoon fun!
zonder twijfel 1 van de meest intense games die ook ooit heb meegemaakt, gister gehaald, nog niet uitgespeeld maar heb idd wel een beetje gevoel of ik bijna op het einde ben, dus lang word ie neit verwacht ik. Maar sommige acties zijn zooo onvergetelijk, hij is wel gehyped, maar daar heb ik me niet echt door laten meeslepen, wist dat ie goed zou worden, maar hij stijgt boven mijn verwachtingen uit!
Voor mij wel overhyped, heb het nu wel gezien met GOW, leuke single player maar meer ook niet.. over de multiplayer ga ik het niet eens over hebben
Waarom niet? Je hebt duidelijk een andere mening dan iedereen hier dus ben ik wel benieuwd wat je argumenten zijn.
voor iets wat zo groots aangekondig werd, en dan naar mijn mening gewoon een flutmultiplayer heeft, het is wel leuk voor een keertje maar 4-4 vind ik ook veelste weinig, ik vind dan ook dat er te weinig actie is single player is leuk maar houdt na een tijdje op, nogmaals het was ff leuk maar meer ook niet