Gehyped of niet voor mij zitten er nog wat negatieve punten aan deze game om hem de hemel in te prijzen. Ziet er mooi uit maar dat is het dan ook wel een beetje. Ik ben nu 4 dagen bezig met de multiplayer maar ik vind het nu echt te eentonig om nog langer te blijven boeien. Dit komt ook omdat de multiplayer meer weg heeft van een 'chainsaw massacre' en een 'Grenade tag counter attack' dan 'echt' schietwerk. Daarnaast is iemand 2x dood maken leuk maar na 3 keer is de lol er ook vanaf (maak dan een extra multiplayer mode zoals bijvoorbeeld freeze tag of iets dergelijks). Meerdere malen heb ik het idee gehad dat in close-range die chainsaw aanval happert bij uitvoering. Bijvoorbeeld voor iemand wegspringen en dan als nog worden gekilld met een chainsaw terwijl je toch echt allang op afstand staat. Daarnaast is de verhouding tussen verschillende wapens voor mij nog steeds een raadsel. Positief is wel dat je co-op online kunt spelen! Wat ik echt een toevoeging vind.
Het spel zelf vind ik wat aan de korte kant. Ongeveer 1.5 dag uitgespeeld. De levels zijn rechtlijnig (halo heeft bijvoorbeeld meer bewegingsvrijheid) waardoor je er snel doorheen bent. De verrhaallijn is echt flinterdun.
Uiteraard ziet het er mooi uit maar is dat voldoende? En waar is die f#ckin' levensbalk gebleven? Het blijft een beetje 'aba-ka-dabra' wanneer je de pijp uit gaat. Dit geldt trouwens vooral in mp.
Laatst bewerkt: 10 dec 2006