1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War: Hyped, ja of nee?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 28 nov 2006.

?

Gears of War: Hyped, ja of nee?

1. Ja, vond het toch tegenvallen

35 stem(men)
    14,1%
  2. Ja, maar vind het nog altijd geweldig

104 stem(men)
    41,9%
  3. Ja, maar pas na de release

3 stem(men)
    1,2%
  4. Nee, maar vind het tegenvallen

2 stem(men)
    0,8%
  5. Nee, vind het geweldig

91 stem(men)
    36,7%
  6. Geen mening

13 stem(men)
    5,2%
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.974
    Natuurlijk is deze game hyped. Nog nooit ging zoveel aandacht naar Gears of War en die reclamespot met Mad World die een totaal vertekend beeld gaf van het spel was de druppel die de emmer deed overlopen. (Blijf leuke uitspraak :p) Hij is voor mij zo overhyped geweest, dat ie gewoon tegenviel. Vooral die Singleplayer. Ging nergens over dat eind..een eindbaas op een trein..man komop. Ik wil Brumak. Niet RAAM. Fock hem. Ze konden er zoveel beter van maken. MP is en blijft nog wel leuk, maar zodra ik R6 heb ga ik dat denk ik nog weinig spelen. Nadelen van MP zijn, ik wil gewoon spawnen en niet doodgaan en dood blijven. Moet ik weer wachten tot al die andere nerdo's klaar zijn, wat soms tergend lang duurt. En iedereen dacht mss dat die Chainsaw tergend sterk is in die MP, nou ik walg meer van die tergende Grenates die ze op je plakken. En dan ben je dood. Mag je nog lekker 5 minuten of 10 (als het tegenvalt en beide gasten doen er verschrikkelijk lang over om elkaar te killen) uit je neus vreten.
    Nee, R6 wordt 10x vetter.

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  2. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er wel van op de hoogte dat dit net zo geldt voor R6V?

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.974
    Oh ja, dat klopt. Nah, dat moet dan maar. :p

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Volgens mij als je Survival speelt, blijf je spawnen en hoef je niet te wachten.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Survival betekent overleven, en proberen te overleven wanneer je steeds respawnt is niet echt veel aan he? :+

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt, maar ik zag iets staan met ''no respawning''. Ik kijk dadelijk wel even.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.974
    Ho es, ik ben in die MP demo tegengekomen dat ik dood ging en daarna niet meer respawnde, maar ook dat ik gewoon weer respawnde hoor. Heb ik ook op de Gameplay gezien.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Geen mening: Ik heb voordat de game uit kwam nauwlijks iets gelezen of gehoord van de game. Hoorde wel van veel mensen zeggend dat hij geweldig word. Maar heb hem gewoon genomen en bevalt me super moet ik zeggen. Totaal geen miskoop.

9. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet vergeten dat GoW een trilogy word en misschien wel meer (prequels??)
    Dus er is een kans dat je meer over E-day te weten komt en de characters etc.
    Ik vergelijk het met de LOTR trilogy waar je als je het boek niet hebt gelezen eigenlijk weinig over de ring zelf weet wat pas te zien is in het laatste deel.

Ik heb trouwens gekozen voor "nee vind het geweldig"

Ik vond die hype juist vet,vette release party geweest alsof er een Hollywood blockbuster uitkwam met rode loper,famous people,the superfan VS Cliffy B battle(iemand dit gezien?? vette shit),nagebouwde sets van de game..geweldig dat een game zoveel aandacht krijgt...is alleen maar goed voor de game industrie...we worden nu eindelijk gewaardeerd en zijn niet allemaal nerds meer :lol

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je stemt dus op 'GoW is niet gehypet', maar later zeg je dat je 'die hype' wel vet vond.. Welke hype, hij was toch niet gehypet? ;)

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    De game is wel degelijk hyped. Ik vind hem nu nog altijd zeker geweldig spelen. Jammer alleen dat andere aankomende games worden vergeten, denk aan Zelda Twilight Princess, deze is zoooow vaak uitgesteld geweest maar nu gaat het er dan toch van komen. Ok hij is niet voor de Xbox360 maar het is wel een hele grote game

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is ut wel maar toch het is een geweldige game :p dus`ja overhyped of niet maakt niks uit.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.974
    Ook leuk: er is volgens mij nog geeneens een Gears of War Review verschenen op xboxworld.nl. Wat een giller. _O_

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik moet zeggen dat ik GoW hoog op me lijst had staan maar in mijn ogen is het niets meer dan een standaard shooter met een verdomt goed uitgewerkt schuilsysteem.De verhaal lijn zuigt, online wel erg goed maar heel erg eenzijdig.Na 3 dagen had ik het toch wel gezien met gow online.Het online zoek systeem werkt voor slecht, redelijk veel fouten (hoopt op een patch)
    Prima game, maar splinter cell staat hoger op mijn lijstje....
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens erg zou vinden om GoW te ruilen tegen Viva pinata...

15. TalkToTheHand

TalkToTheHand Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, vind het grafisch wel ok, had er wel meer van verwacht, maar ok. Ik vind het MP gedeelte een beetje tegenvallen, te korte en te kleine levels. Het gebruik van bv de bommen die je op iemand kan plakken vind ik waardeloos, ik wordt dus altijd opgeblazen, iemand die daar goed mee is wint eigenlijk altijd. Soms schiet ik een heel magazijn leeg op een tegenstander, zowel op het hoofd alwel op andere lichaamsdelen, en dan schakeld die ander mij uit met 1 schot. Ik ben niet flauw met schietspellen en ik weet dat mijn reactiesnelheid ook niet meer is wat het geweest is maar dan nog. Als ik het met andere spellen vergelijk COD1,2 en 3, UNREAL, etc, dan verbaasd het mij wel dat ik zo ontzettend laag score met GoW. Uiteidelijk is het niet meer dan elkaar afknallen, in wat voor jasje het ook stopt. Nogmaals, COD1 en UNREAL zijn nu ook niet bepaald de spellen waar je een trage reactie voor moet hebben en daar score ik dus wel hoger... Of zou het zo zijn dat ik niet alle glitches weet... Wat ik wel weet is dat ik nog nooit in een of ander spel een cheat of glitch heb gebruikt. Ik vind persoonlijk de SP het leukste om te spelen, hardcore dus, maar zoals zovele met mij, helaas te kort.

Dat is mijn mening over GoW, verder een mooi spel wat een paar 'nieuwe' wegen inslaat, maar echt overdonderend is het niet...

Greetz....

16. basovich

basovich Guest

speel het heel weinig, maar vind het spel toch niet tegenvallen..beetje raar toch?:9

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, daar verschillen de meningen nogal over, dat is eigenlijk helemaal niet waar, als je een beetje goed bent met een shotgun, dan krijgt ie nooit een granaat op je, ook als krijgt ie dat soms, spring gewoon achter hem aan, dan zijn jullie allebei dood, of laat hem gewoon helemaal niet in de buurt komen, makkelijk genoeg zou ik zeggen.

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

De game is best mooi en leuk, maar multiplayer is niet gevarieerd genoeg om te blijven boeien. Dat gecombineerd met een slecht online zoeksysteem maakt deze game minder briljant dan op het eerste gezicht.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2006
  19. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Gehyped of niet voor mij zitten er nog wat negatieve punten aan deze game om hem de hemel in te prijzen. Ziet er mooi uit maar dat is het dan ook wel een beetje. Ik ben nu 4 dagen bezig met de multiplayer maar ik vind het nu echt te eentonig om nog langer te blijven boeien. Dit komt ook omdat de multiplayer meer weg heeft van een 'chainsaw massacre' en een 'Grenade tag counter attack' dan 'echt' schietwerk. Daarnaast is iemand 2x dood maken leuk maar na 3 keer is de lol er ook vanaf (maak dan een extra multiplayer mode zoals bijvoorbeeld freeze tag of iets dergelijks). Meerdere malen heb ik het idee gehad dat in close-range die chainsaw aanval happert bij uitvoering. Bijvoorbeeld voor iemand wegspringen en dan als nog worden gekilld met een chainsaw terwijl je toch echt allang op afstand staat. Daarnaast is de verhouding tussen verschillende wapens voor mij nog steeds een raadsel. Positief is wel dat je co-op online kunt spelen! Wat ik echt een toevoeging vind.

Het spel zelf vind ik wat aan de korte kant. Ongeveer 1.5 dag uitgespeeld. De levels zijn rechtlijnig (halo heeft bijvoorbeeld meer bewegingsvrijheid) waardoor je er snel doorheen bent. De verrhaallijn is echt flinterdun.

Uiteraard ziet het er mooi uit maar is dat voldoende? En waar is die f#ckin' levensbalk gebleven? Het blijft een beetje 'aba-ka-dabra' wanneer je de pijp uit gaat. Dit geldt trouwens vooral in mp.

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  20. nightmonkey

nightmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel hyped. Ik vind hem wel vet hoor, daar niet van, maar niet zo vet als ik van te voren hoopte of vermoedde. Ik bedoel, het laatste level op een trein, wat een standaard kutzooi. Eindbaas die je al een keer hebt gezien, leuk (vooral omdat je gelijk het vermoeden hebt dat dat de eindbaas is). Verder stoor ik me aan die achterlijke vleermuizen. Buiten het feit dat ze haast niet te doen zijn bij die RAAM op het einde, is het niet de stijl waar ik van houd. Supervet vond ik dan wel weer het mijnlevel en dat stuk in het begroeide huis, super mooi en stijlvol!. Jammer is dan weer dat je met 'screentips' (ofzo) 'aan' je gameplay-verziekende idngen in beeld ziet zoals bij die grote spin "soft belly'. Zet je m daarentegen uit, dan zie je niet eens wanneer er ergens ammo ligt! Superknake. Ik heb me ook geërgerd aan het feit dat je in je objectives al ziet wat er achter een bepaalde deur gaat komen (zoals bij RAAM), of dat je bijvoorbeeld bij de 1ste berserker al ziet dat ie deaud is aan je objectives voordat je m hebt zien doodgaan. Dat haalt de spanning voor mij er wel uit. Ik vind het ook jammer dat je het grootste gedeelte van de game maar met z'n 2en speelt ipv met z'n 4en, je teammates automatisch healen als alle vijanden weg zijn (waardoor weer een verrassingselement wordt weggehaald) en je zelf neit geheald kan worden.

al met al, wel vet, maar bv niet de 98 waard die de PU eraan gaf!
    (btw, multiplayer heb ik niet gespeeld, alleen co-op, waar het weer raar is dat de één gewoon wordt gespawnd naar de checkpoint als de ander er al is)

Deel Deze Pagina