1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lullig voor je, dixons in bergen op zoom verkoopt ze wel dus ik heb hem! Ik stond er al voor dat ze open waren\o/ 8) _O_

2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel mij dixons in bergen op zoom wel ik heb hem namelijk!

Edit ik ga nu lkkr spelen mzzlllss

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de FRS heb al verkoopt?

4. shonosuke

shonosuke Guest

Doe niet zo lui en bel gewoon zelf

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jah man ik heb em bij FRS besteld,dus

6. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug;

Dixons, Bart Smit, Intertoys, FRS hebben 'm allemaal binnen, maar verkopen hem pas morgen! Dit dankzij de boeteclausule van M$ :mad:

Ze mochten het hoesje nog niet eens laten zien :confused:

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de leraar is uit aan het leggen, heb nu dus niet echt een kans om te bellen :)

8. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Ok even gebeld met futurezone zoetermeer, ze verkopen hem zodra er een andere winkel in zoetermeer hem ook verkoopt.
    Aangegeven dat ze hem in Rotterdam wel verkopen, volgens hem verkopen ze hem daar omdat ie bij andere winkels in Rdam wel al verkocht wordt. Maar hij gaat vandaag wel kijken of hij in ZzzZzz°°°oetermeer verkocht wordt en dan gaan ze hem ook verkopen :+

9. shonosuke

shonosuke Guest

FRS is altijd later en duurder en die spellen zijn nooit gesealed dus als ik jou was zou ik em zoiezo ergens anders kopen|:-

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg korting bij de FRS, dus duurder valt wel mee.

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    das gelul CoD3 hadden ze 2 dagen vor de launch

12. shonosuke

shonosuke Guest

bijna alle winkels hadden CoD3 2 dagen voor launch
    elke keer als ik daar een spel koop zit de cd onder de krassen

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    das waar dat merk ik de laatste tijd ook op. Maarre FRS verkoopt ze vandaag niet, heb net gebeld. morgen dus

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb bij de free besteld en krijg hem als het goed is gewoon morgen. Ze gaan ze dit x echt niet eerder verkopen.

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    wat een bullshit zeg als de game ergens in NL verkocht word mag je em gewoon als winkel verkopen :confused: ik liet gister een bonnetje zien van Dixons rotterdam bij dixons maassluis waar 2x GoW op stond en hij ging hem nog niet verkopen daar o_O echt lomp..... word ik vanochtend gebeld dat ik er nog 2 op kan halen bij dixons maassluis :p

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach ik heb hem gister avond ff gespeeld bij een vriend van me. Die had hem ook bij dixons gekocht voor weer een andere vriend. ( wij hebben hem allebei voor 30 eurie bij de frs besteld). Dus ik kan nog wel ff wachten hoor.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    GODVERDOMME !)O(##)^(@*^#!)@#(@^$*^*(_^W*@% *#&@^#(**)

ALTIJD HET ZELFDE !!!!!!!!!!!! :mad: :emo: |:- FRS houd zich weer aan de regels en verkoopt hem pas morgen GVD!!!!!!!!!!!!!! KENKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :'-(

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ik zei het je, hoe zit het met MM die verkoopt altijd 1 dag vroeger

19. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone is een kut winkel! Had hem daar ge-preorderd en hun beleid is altijd geweest dat wanneer een andere winkel het spel verkoopt hun ook verkopen. Zowel Rotterdam en Zoetermeer zijn gelijk en Rotterdam verkoopt hem wel en Zoetermeer niet :confused: hebben ze eerder nooit geflikt. Ik hoop voor je dat je hem vandaag krijgt. Ik heb hem elders gehaald en zal door hell gaan om mijn 10euro terug te krijgen door hun slechte service.

Btw wat nergens opslaat vind ik dat men een pre-order kit haalt om het spel als eerste te hebben. Dat houdt pre namelijk in en dan heb je dat gedaan en aanbetaling gedaan waarvan ze 10 euro van jouw geld al in hun kas hebben zonder dat jij het spel hebt en dan nog komt microsoft met een klote bullshit regel. Winkels moeten beter weten.

En die boetes krijgen de winkels alleen als ze getekend hebben dat ze hem niet eerder verkopen dan de 17de. Als ze niks hoefden te tekenen heeft Microsoft geen poot om op te staan.

Ze moeten blij zijn dat het spel zo goed verkoopt en iedereen hem zo snel mogelijk wilt. Zulk soort praktijken moet je niet belemmeren. Eigen fout van de winkels als ze hun distributie niet op orde hebben en later hun shit krijgen. Zo werkt het economie, ga niet bij een wedstrijd feyenoord - ajax alle ajaxcieden geblinkdoekt laten voetballen, want anders winnen ze zeker :9

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    kut amerikanen hbbn hem al wel! en als ze hier 1 dag voor de release verkopen krijgen ze een boete :mad: NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina