Vind het ook raar dat MM het niet eerder verkoopt,maarja nog 1 nachtje slapen en dan ligt tie eindelijk in de winkels
hahhaah ik heb em bij de BS in Culemborg, nu heb ik nog een limited edition gepre-ordered bij de FRS iemand intresse?
Hier hebben ze em ook al bij de BartSmit volop liggen... ben nog speciaal even gaan kijken. Dixons heeft em nog niet. Wel de gewone versie!
ziet het er zo uit?: http://xboxcollector.blogspot.com/2006/11/gears-of-war-goodies.html Want dat ziet er zeker flexxx uit
Ik was net bij de FRS in Amersfoort en die kerel (met GoW-shirt aan) zei dat 'ie ze morgen verkoopt. Hij wist trouwens niet eens of hij ze al binnen had. Nog maar een nachtje wachten dus.
jaja het is zojuist gebeurt bij de eplaza maarssen, ik heb hem als je nog wilt zal ik snel zijn hij had er nog maar 4
YEAH!!! heb GoW en tony hawk project 8 nu hier in loosduinen bij '' groteman '' (gameboer) hadden ze vandaag een mail gekregen waarin stond dat ze m vandaag mochten verkopen, happy!! dus heb ze net ff gehaald, en ga helemaal los op die spellen
Hahaha grapjas, ik hoop het spel snel te hebben. Kijken of ik je ff pakkie kan geven. Aangezien ik met pes waarschijnlijk toch niet van je zou kunnen winnen.
Yes opgehaald bij Futurezone ZĀ“meer de LE edition eindelijk verkopen ze hem de stumpers, genoeg gewone ook in de rekken!