Waarom zouden ze hem uitstellen dan ? Echt gaar, eerst ging ik helemaal niet mee met de hype, maar nu is die paar dagen wachten zoooo moeilijk
Waar is mrx? Hij kan wel duidelijkheid geven over die pre-orders. Als ik morgen mijn LE niet heb dan gaan er random klappen vallen bij de FRS.
Je hebt mijn zegen. Maar jullie zijn zeker allemaal van plan hem op te halen in het filiaal of niet? Ik krijg hem thuisgestuurd..
Iemand van de FRS had zo'n lijst met alle Pre-order kit bestellingen in haar handen. Ze hadden vandaag de gewone versie nog geeneens binnen (terwijl ie er bij Dixons, enz. gewoon in de winkel lag.. maar gasten, hij wordt dus niet vertraagd gewoon, die LE als je een pre-order kit heb???????????
ik weet niet hoe het met de FRS zit... maar mijn Collectors edition ligt inmiddels bij mij thuis... gisteren verstuurd... Zit alleen helaas nog op m'n werk....
Nope die hadden ze nog niet maar ach wat boeit dat Its al in the game nou effe gauw verder spelen \o/
Ik denk dat MrX drukker bezig is met andere zaken op het moment Zoals al eerder gezegd lijkt het mij sterk dat Microsoft de LE's later uitlevert aan de ketens, aangezien ik ze gisteren en vandaag geleverd heb gekregen bij mijn normale GoW zendingen. Het kan dus zo zijn dat de verdelingen voor de filialen op het hoofdkantoor niet naar pre-orderkit ratio zijn verdeeld. Hopelijk corrigeren ze dat dan nog dmv het retour halen van exemplaren waar ze niet hadden moeten liggen maar als je echt pech hebt zijn die dus al verkocht op het verkeerde filiaal
Heb GoW (gewone game, geen CE) net gehaald bij MediaMarkt Eindhoven, ze hadden nog een heel schap vol toen ik wegging Hij kost daar 57 euro, lekker prijsje dus.
mmm dan laat ik de Limited wel liggen voor iemand anders, boeie het blijft dezelfde game en heb alsnog het shirt
De Dixons in Heerhugowaard, winkelcentrum Middenwaard heeft 'm al liggen. Ook de Bart shit, zelfde locatie. Helaas alleen de gewone editie, geen CE
Heeft iemand al wel gewoon die CE in de winkel gespot, en waar? Wie denkt dat ie morgen gewoon met de Pre Order Kit bij de FRS komt?
De gewone game voor 57 euro? ...dan had ik wel een heeeeeeeele goeie deal met mijn Limited Edition voor 59,95 euro *) SWEET!
niemand heeft de CE bij FRS kunne kopen omdat ze die morgen pas vrijgeven en nee ik haal em niet meer, stik dr maarin