1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat ik hem geannuleerd heb :)
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    die vrouw van de e-palza zij dat ze een paar voor de pre order mensnen apart heeft gelgdt wel de normale versie hope dat dat ook zo is
     
  3. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ka nik nu niet meer, damn ik baal echt fkn erg ik pre order echt nooit meer een spel bij gcshop, dit was de eerste en de laatste keer, damn
     
  4. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk klote van GCshop man! Maar hij staat wel al bij het rijtje van nieuwe games. En hij staat dan ook al als reeds beschikbaar.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Ik heb de FRS hiero gebeld, en ze houden uiteraard je CE gewoon apart. Ze denken dat het wel komt, maar ze hadden vandaag niks ontvangen. In ieder geval, er staat hiero op die pre-orderkit 'Verkrijgbaar vanaf 17 november', dus owee als ze hem gewoon niet morgen hebben. Ik ben morgen om 10 over 12 uit, dus ik ben denk ik wel op tijd. Als ze hem niet hebben koop ik gewoon de normale versie. Schijt aan.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    kans is ook groot dat ze hem al hebben maar zeggen dat ze hem niet hebben, dat deden ze hier met de normale editie ook.
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog 1 op de lijnbaan kunnen kopen. die wisten niks van niet mogen verkopen , was ingetrokken volgens hunnie...
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook nog goed nieuws?? Ik heb bestelt via internet bij FRS en als die a**hole`s die game niet snel versturen wil ik mijn geld terug en koop ik hem ergens anders!! Stelletje flikkers!! :mad::mad::mad:
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat mooi zou zijn als ik morge om het spel ga dat ze hem morgen ineens binne krijgen die ce:) en dan als nog gewoon me pre order heb plaats de normale versie:)
     
  11. AJ_Maarssen

    AJ_Maarssen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel ie kost bij de media markt in utrecht?? want dat verschilt volgens mij in elk filiaal onderhand... :{
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al bij MM in Groningen geweest ?
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hey AJ Maarssen, koop hem egwoon in bisonspoor joh :p
    heb ik ook gedaan, 59 euro bijd e eplaza en je ebt het beste spel ooit in huis :)
     
  14. AJ_Maarssen

    AJ_Maarssen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook, kan ook :)
    maar ik moet morgen in utrecht werken, dus ik dacht: als ie weer lekker goedkoop is bij de MM (kheb daar call of duty 3 voor €44 gehaald :lol: ) haal ik em daar ff :9

    anders haal ik em op mn werk, personeelskorting -> €50 :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  15. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    *heilig gezang*
    factuurnr: datum: product(en): status:
    061129130 09/11/2006 Gears of War Verzonden

    :D:D:D:D gelukkig maar :)
     
  16. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste XXXX,

    De orderstatus was inderdaad nog niet upgedate. Inmiddels is dit wel gebeurt en staat je bestelling als het goed is op verzonden. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.


    Met vriendelijke groet,

    Steven Dekker
    info@gcshop.nl
    www.gcshop.nl


    XXXX wrote:
    Geachte heer/mevrouw,



    Ik heb gears of war bij u ge-preordered. Het spel zou op 17 nov officieel uitkomen, dus zou het logisch zijn wanneer jullie het spel op 16 november zouden versturen. De orderstatus geeft dit echter niet aan.

    Op jullie site staat Gears of War wel bij de nieuwe games die reeds uitgekomen zou zijn.



    Dus: (1) Zijn jullie vergeten de orderstatus te veraderen en hebben jullie het spel vandaag (16-nov) wel verstuurd?

    (2) Zijn er problemen met de levering van het spel? In dat geval vind ik het bijzonder jammer dat jullie daarover geen mail hebben gestuurd.



    Met vriendelijke groet,





    XXXX
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd:D binnen één dag heb jij het beste spel dat er te krijgen is op je xbox 360 :D
    ik had geen zin naar utrecht te gaan en voor 59 euro doe ik niet moeilijk :D
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  18. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    de officiele release was morgen geplant. Maar omdat zoveel winkels hem gister al in de verkoop hebben gegooit heeft ms gezegt dat de rest het dan ook maar moet doen. Was met cod 2 ook zo. dixons heeft toen ook eerder in de schappen gedaan en vette boete gekregen. Ben benieuwd wat ms hier op gaat zegge

    trouwens wie nog twijfeld niet doen hijs echt super:D khad hem gisterochtend al :p
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  19. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem bij de gameshop twente in enschede.
     
  20. AJ_Maarssen

    AJ_Maarssen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    € 59 is ook een hele mooie prijs :b:
     

Deel Deze Pagina