Ik kom net uit Utrecht en ze hebben daar bij de frs NOG geen GoW. Ik ben bij alle Frs geweest maar de enige met goed nieuws is de frs tegenover catherijne. Hij vertelde me: Dat er een fout is geweest op het distributie centrum en dat hun fidiaal een dubbelen lading GoW en een dubbelen lading GoW CE krijgen na 2 uur vanmiddag Dat zegt natuurlijk niets over de hoeveelheid aan stuks maar 1 ding weet ik zeker..ik heb vanmiddag van de frs een CE Bull: Bedoel je Austin Powers?
jah daar zegt tie het ook in. maar ALI G was beter, BEHAVE! ...BELONG!? En BTW: Gister ben ik ook in Utrecht geweest en ook in de FRS en die hadden allemaal GoW liggen, niet de CE versie natuurlijk als je dat bedoelde...
YES!! De FRS had ze net binnengekregen! Voor maar 47,50 (met PU pasje). Dus totaal 57,50 voor een CE betaald. \o/ Ik ga nu spelen.
Ik heb de FRS al lang geleden m'n reet toegekeerd. Na m'n verhaaltje met de complete Friends serie die ik daar kocht ga ik er nog niet eens meer naar binnen. Toendertijd heb ik bijna een medewerken achter de balie uitgetrokken en op z'n zak geslagen uit frustratie...dus het is maar beter dat ik daar weg blijf. Het zou prachtig zijn als ze massaal geboycot zouden worden door gamers en DVD liefhebbers. Als je dan leest dat Dixons 100.000 euro boete krijgt omdat ze 2 dagen voor de "streetdate" verkopen en dat FRS al jaren met die kutzooi weg komt, dan vind ik dat FRS die boete nu mag krijgen en hun filialen in de fik mag steken...aangezien die honden het ECHT verdienen.
Neej niet helemaal, Dixons heeft een zwart op wit afspraak gebroken, dus krijgen ze daar een boete voor... FRS houdt zich aan deze afspraak, maar uiteindelijk pakt het niet goed uit en gaan ze wanhopige pogingen (het inruilen van GoW tegen de CE versie) gebruiken om de klanten tevreden te houden. En dit werkt nu juist averechts omdat ze zich niet aan de afspraak kunne houden.
Mijn baas heeft gister het hoofdkantoor opgebeld, en Dixons heeft GEEN boete gekregen.. maar Bart Smit. En dat is naar aanleiding van de Bart Smit in Amsterdam. Dixons heeft daar op gereageerd, en bij Bart Smit hebben ze bijna overal alles uit de schappen gehaald. De boete was 50.000 euro.
mij bellen ze net op, ze hebben de CE voor mij klaar liggen, kan m zonder bonnetje ophalen en toch met 10 euro korting dus zo slecht is de Free nog niet
Ah, alright. Dan ben ik blij dat Dixons die boete niet heeft gekregen, aangezien ik dat erg vervelend zou vinden voor ze. @ Shortbull, waar kom je nou mee? Lees m'n post eens goed, begrijp het en DAN PAS reageren. Lees ook de vorige posts eens van andere mensen over die klote FRS keten. Ze verkopen 2e hands zooi vol krassen en vingervlekken als "Nieuw". Hun medewerkers nemen constant games, cd's en films mee naar huis die na een week gewoon weer als "Nieuw" in het rek gezet worden. Wat ik dus zei is....ik vind dat de FRS een boete verdient voor het naaien van hun klanten. Ik vind dat wat FRS doet veel erger dan een game 2 dagen voor de "streetdate" verkopen. Maar goed, het is duidelijk dat jij dit niet begrijpt
rustig aan maar jongen ik eet je niet op, inderdaad dat ik je post dan verkeerd begreep, maar aangezien we het over het eerder verkopen van GoW en de boete die Dixons zogenaamd zou krijgen hadden+ lees een paar posts terug ik had het zelf al eerder over de FRS waarin ik hetzelfde vertel als jij nu doet. dus relaxed hype is voorbij hoor :b:
Eindelijk heb ik hem\o/ ,en ik moet zeggen het is beter dan ik dacht.Alles klopt en ziet er heel mooi uit.Ik heb dit exemplaar bij de MM gehaald in Breda,en daar stonden ongeveer 80 spellen klaar om verkocht te worden,dus maar zat in voorraad
Verdomme! Ik baal zo tering hard! Mijn E-Plaza krijgt deze week de LE niet... Ik heb speciaal het hele weekend gepland om GoW te spelen en dan krijg je dit... Echt... Ik ben zo geirriteerd als een malle... Edit Das wel weer zo'n "Heb ik dat..." gevalletje... Twee keer gepre-ordered en wat heb je: Helemaal niks... De tering...