Heb FRS GoW niet gehad dus bij Dynabyte maar een CE opgepikt. Wel beter want het is echt een dik doosje
koop de normale editie, hoef je ook niet zo te kloten met de het hoesje als je de cd eruit wilt hebben :b:
Ik wacht ook nog steeds op de CE die ik ge-pre-ordered heb bij MM..MM had sinds gisteren Gears (normale editie) maar er zat weer geen CE bij @_@...ik maar wachten terwijl iedereen gamed...echt kut..T_T
dat is wel heel netjes gedaan van die zaak moet ik zeggen, doen ze lang niet allemaal. echt een voorbeeld voor de rest
Ja weet je, die jij dan gehad hebt krijgt iemand anders weer mee... Ik zou dat persoonlijk niet zo fijn vinden om een gebruikte als nieuw te krijgen... Dus naja, ik zal is kijken wat ze er hier over zeggen...
idd daar had ik het 2 pages terug ook al over, dit is gewoon een kut-streek voor de mensen die niet de CE willen en opgescheept worden met een 2de-hands versie. En zonderkrassen bestaat niet, als je hem koopt zitten er al 2 of 3 krasjes op door wrijving of ietsdergelijks, zelfs als je de cd uit het hoesje haalt beschadigd je cd, misschien niet altijd zichtbaar. En dan heb ik het nog niet over de beschadigingen die optreden in de disc-tray... dus leuke actie van FRS en E-plaza maar het is niet eerlijk tegenover de mensen die de gewone versie kopen.
Wat zeur je nou ! Jullie hebben hem tenminste nog Maar ok ik zie wel je punt Ik zou het ook best wel kut vinden als daardoor je game het niet meer doet!
Pffffff .. Bij Gcshop besteld.. Gisteren opgestuurd, ik dus de hele dag wachten op de postbode, zit ie er niet BIJ GVD
het maakt niet uit of tie het wel doet of niet, maardat je een 2de-hands game voor de volle prijs koopt. kijk ze zullen geen games in de schappen leggen die helemaal naar de klere gespeelt zijn, maar je hebt gewoon recht op een ongebruikt spel. Ze mogen hun klanten niet voorliegen, dan zouden ze de games die terug geruild zijn gewoon voor de halve prijs moeten aanbieden of gewoon wegtieven en niet doen alsof er niets gebeurd is... sorry hoor maar hier kan ik best pissed over worden... ik heb trouwens ook vaak genoeg gehad dat werknemers het spel naar huis nemen om het te spelen en daarna gewoon weer in de verkoop donderen, koop het dan zelf of blijf ervan af! en in dit geval koop de normale editie en stick with it of wacht 1 dag langeren koop de CE
Gisteren GoW bij Dynabyte gehaald met de normale 10% korting... Hoor ik nu dat als je via http://www.dynabyte.nl besteld je op ALLE Xbox360-games 20% korting krijgt. Dat scheelt snel 12.= op een game!!! En je kunt ze gewoon in de winkel ophalen.
Ze zullen je waarschijnlijk niet het cd'tje laten omruilen maar het hoesje + boekje voor de CE edition en dan doen ze de game cd van de collecter edition wss in dat hoesje? Aangezien die cd's precies hetzelfde zijn en zo krijgt de volgende klant die de normale versie koopt ook geen 2e hands versie binnen nja alleen het hoesje maar dat is toch nie zo erg
Tja dan heb ik niets te zeggen, maar als het aan de FRS ligt doen ze dat niet, aangezien mensen met het antwoordt kwamen: mits er geen krassen op zitten kun je hem morgen omruilen voor de CE. Dus dat is al een bevestiging dat de cd ook geruid wordt, maar mensen die dit lezen wees zo slim en vraag ofje de cd zelf mag houden en alleen het hoesje omruil. dit doe ik zelf namelijk ook Dan toon je toch nog een beetje respect voor je medegamers...