ik hoop het ook want nog een nacht zonder slaap wordt me denk ik net iets te veel dixons utrecht dat is hier maar 7 km vandaan!!!! aargh en uitgereknd vandaag is het geen koopavond! aargh
Jongens nu weer on-topic! /Mod Meld hier alleen of je hem hebt gespot welke winkel etc de rest kan in de algemene Gears of War Thread ... dus geen slow chat
Jep ik heb em gespot bij de dixons utrecht, zoals al eerder gezegd, hij lag gewoon in de schappen dus zou niet weten waarom ie niet verkocht wordt.. Bij de eplaza waar m'n preorder voor de CE is hebben ze em nog niet, of ze wouden me gewoon niet verkopen met een simpel smoesje
Ik heb hem 2x zien liggen, bij de Dixons in Nieuwegein waar ie 69 euro is en bij de top 1 toys in Vianen voor 69euro. Bij beide winkels waren ze te koop maar ik wacht voor dat geld wel op de CE. Ik kan nog wel 2 dagen wachten en bij de Dixons hebben ze een waarschuwing gehad dus die verkopen em ook niet meer maar in 1uur zijn er wel 12 verkocht
en dan is die uitverkocht dan zou ik meteen ff een baksteen meenemen ik ga dus morgen anar de dixons in maarssen en dan geef ik het nummer van dixons utrecht en dan mogen ze maar lekker vragen of ze hem al verkopen!
hahaha FRS in c'borg verkoopt em nog niet, misschien morgen of overmorgen, naah dan maar verder met CoD3
de FRS in culemborg is zo'n poepwinkel, al 2 keer gehad dat het doosje er wel stond maar ze het cdtje niet konden vinden
Nog meer mensen dus uit Culemborg die er voor niks naar toe zijn gegaan. Bart Smit schijnt hem al te hebben maar wil em nog niet verkopen. @ Uriel: wtf, ik was van plan om daar naar toe te gaan vandaag, maar had vanochtend gebeld en toen was die er niet zeiden ze. :-/
Yes, ik heb hem nu ook. Ik was eigenlijk niet van plan het vandaag te gaan halen, maar ik heb me door jullie gek laten maken om toch naar de stad te gaan en warempel lagen er nog gewoon twee bij de Bart Smit in Alphen
Hier in Leeuwarden bij dixons geweest, ze lagen vanochtend in de schappen alleen hebben ze deze eruit gehaald, opdracht van hoger hand. (kreeg hem dus niet mee ) Bart Smit ernaast hebben em vrijdag pas! eerder in dit topic werd gemeld dat hij hier verkocht werd (niet dus)
iedereen heeft hem zo onderhand al en dan kom ik straks aan en bak er natuurlijk helemaal niks van...
In Helmond willen ze hem bij geeneen winkel verkopen, pas vanaf vrijdag. De Dixons in Eindhoven wil hem ook niet verkopen, verder heb ik daar nog niet gekeken. Wachten tot vrijdag dan maar