Dat heb ik weer! Bel ik vanmiddag naar de FRS of ze 'm al hebben, en ja hoor, ze hebben 'm. Dus ik zeg dat ik 'm dan zo maar op kom halen, kom ik aan, hebben ze er geen meer. De sukkels. Ze beweren nu dat er morgen een nieuwe lading komt en dat ik direct een belletje krijg... Nog even afwachten dus...
Lol, ik liep de FRS binnen vandaag en er lag nog steeds geen GoW, geeneens de gewone versie. Maar goed, ik kon gewoon de CE afhalen bij de toonbank, met me pre orderkit bon! Ik blij! Dat artwork boekje is echt supergaaf! \o/
Ik mag nog een week wachten [Edit] Ik krijg wel 50% terug en 5 euro extra op mijn freerecordshop account Dus ik kreeg mijn L.E. voor 33 euro!! Ik moet alleen wel wachten tot 1 van de dagen volgende week
wtf serieus? ik heb em ook voor 44 euro gehaald bij MM rdam maar dit slaat alles . Oh Futerzone rotterdam ook 43,99 !!
lekker is dat , ik moest perse de game eerder hebben dan jullie, dus heb afg dinsdag de amerikaanse versie voor 70 euro gekocht
Ja wat is dat voor malle zooi! Door die fuck-up van Microsoft kan ik dat thema dus niet krijgen? Enorm brak, ik heb zin om te zeiken, dat doe ik normaal niet, maar nu doe ik het voor 10! Dat thema kan me ook geen ene moer schelen, maar het gaat om het idee!
Je kunt hem gewoon downloaden zonder het spel te hebben hoor. Ik heb hem ookal gedownload zonder het spel ooit in mijn 360 te hebben gedaan. Gewoon bij 'New themes 7 gamerpictures' op marketplace. Je moet trouwens wel snel zijn, want volgens mij kun je ze alleen vandaag downloaden, dus binnen nu en ongeveer 5 minuten.
Gister het spel al in mijn handen gehad, maarja. Ik zal nog even moeten wachtten op de goeie sint Ik zit aardig krap bij kas, vandaar
Zou hem eigenlijk gisteren al hebben, maar was te laat opgestuurd ofzo.. Hoop echt zoo dat hij vandaag komt..
Ik ben ook nog aan het hopen dat hij vandaag binnen komt.. hopelijk 12 uur de post met het pakketje..
Ik denk dat ze zelf misschien 15-20 euro voor een exemplaar betalen, aangezien ze er zo asociaal veel inkopen moeten ze wel groothandel korting krijgen. Dus dan kunnen ze goedkoop verkopen en toch nog winst maken.
Net zoals gisteren vandaag ook weer geen CE exemplaren bij de FRS. Goed gedaan Microsoft, echt super. Wat is het nut van een pre-order vraag je je dan af ...
Heb em net gehaald bij een maat die em dubbel had, heb mijn CE niet gehad vandaag dus tot die tijd deze maar ff lenen.
Dat thema had ik de 12de al, gewoon met Amerikaanse acc. gedownload. Had toen ook al die gamerpic, maar die's niet zo mooi, heb ik liever die van de GameStop actie. Edit: Van MajorNelson.com