1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

1. Sixkiller

Sixkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik weer! Bel ik vanmiddag naar de FRS of ze 'm al hebben, en ja hoor, ze hebben 'm. Dus ik zeg dat ik 'm dan zo maar op kom halen, kom ik aan, hebben ze er geen meer. De sukkels. Ze beweren nu dat er morgen een nieuwe lading komt en dat ik direct een belletje krijg... Nog even afwachten dus...

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Lol, ik liep de FRS binnen vandaag en er lag nog steeds geen GoW, geeneens de gewone versie. Maar goed, ik kon gewoon de CE afhalen bij de toonbank, met me pre orderkit bon! Ik blij! Dat artwork boekje is echt supergaaf! \o/

3. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had je gewoon effe langs Gameplaza in Arnhem moeten gaan.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag nog een week wachten :mad:
    [Edit] Ik krijg wel 50% terug en 5 euro extra op mijn freerecordshop account :eek: Dus ik kreeg mijn L.E. voor 33 euro!! Ik moet alleen wel wachten tot 1 van de dagen volgende week :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    wtf serieus? ik heb em ook voor 44 euro gehaald bij MM rdam maar dit slaat alles :p. Oh Futerzone rotterdam ook 43,99 !!

6. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    lekker is dat :confused:, ik moest perse de game eerder hebben dan jullie, dus heb afg dinsdag de amerikaanse versie voor 70 euro gekocht :)

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat is dat voor malle zooi! Door die fuck-up van Microsoft kan ik dat thema dus niet krijgen? Enorm brak, ik heb zin om te zeiken, dat doe ik normaal niet, maar nu doe ik het voor 10!

Dat thema kan me ook geen ene moer schelen, maar het gaat om het idee!

8. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt hem gewoon downloaden zonder het spel te hebben hoor. Ik heb hem ookal gedownload zonder het spel ooit in mijn 360 te hebben gedaan. Gewoon bij 'New themes 7 gamerpictures' op marketplace. Je moet trouwens wel snel zijn, want volgens mij kun je ze alleen vandaag downloaden, dus binnen nu en ongeveer 5 minuten.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval heb ik niks gezegd :x

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gister het spel al in mijn handen gehad, maarja. Ik zal nog even moeten wachtten op de goeie sintO-) Ik zit aardig krap bij kas, vandaar:9

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wow ik vraag me af hoe MM enzo ooit nog winst kunnen maken als ze GoW voor 35(!) euro verkopen8)

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zou hem eigenlijk gisteren al hebben, maar was te laat opgestuurd ofzo.. Hoop echt zoo dat hij vandaag komt..

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mijn "EMERGENCE DAY!!!!" begon al op 13 november:D
    (amerikaanse versie)

14. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook nog aan het hopen dat hij vandaag binnen komt.. hopelijk 12 uur de post met het pakketje..

15. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ze zelf misschien 15-20 euro voor een exemplaar betalen, aangezien ze er zo asociaal veel inkopen moeten ze wel groothandel korting krijgen. Dus dan kunnen ze goedkoop verkopen en toch nog winst maken.

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand de prijzen van MM Alkmaar en Amsterdam?

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals gisteren vandaag ook weer geen CE exemplaren bij de FRS. :mad:

Goed gedaan Microsoft, echt super. Wat is het nut van een pre-order vraag je je dan af ... :confused:

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS Zoetermeer zijn ze er gewoon hoor. Gister ook al.

19. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em net gehaald bij een maat die em dubbel had, heb mijn CE niet gehad vandaag dus tot die tijd deze maar ff lenen.

20. Shizzel

Shizzel Guest

Dat thema had ik de 12de al, gewoon met Amerikaanse acc. gedownload. Had toen ook al die gamerpic, maar die's niet zo mooi, heb ik liever die van de GameStop actie.

Edit:
    Van MajorNelson.com

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2006

Deel Deze Pagina