Ik stond gisteren in E-Plaza naar het 360 rekje te kijken....liggen daar gewoon 10 L.E C.E's, erg limited huh? Dixons krijgt er komende week ook nog 20 binnen en bij Bart Smit lagen er ook nog een stuk of 5. Ik heb er een tijdje over gedacht om die uitgave te kopen maar het is het nu niet meer waard. Iedereen heeft die shit al...
Beetje lullig gedaan idd. De beste limited edition vondt ik wel die van Fable. Die heb ik echt zelden gezien.. en zo hoort het.
Same here. Vandaag bij de FRS dus weer geen CE. Zaken als Dixons, Bart Smit en Dynabyte krijgen hem sowieso niet. Rare zaak ..
Is dus iets fout gegaan bij Gcshop of TPG waardoor ik GoW nu niet heb, zou hem eigenlijk vrijdag al moeten hebben . EDIT: Heb vrijdag al een mailtje gestuurd, geen antwoord op. Net nog een gestuurd. Één ding is zeker, ik bestel nooit meer wat bij GCshop!
Klopt ja, jammer dat ik hem eerder had gekocht bij Dixons... Had me toch zo'n 16 euro'tje gescheeld Maar ik had hem wel al de 15de \o/
Is er wel eens een fable limited edition? En zoja wat is het verschil En de meeste hebben al bij de order!! Verzonden! Bij mij staat nog steeds in behandeling Terwijl ik al wel een email terug heb gehad
Ik heb pre-order CE vandaag opgehaald bij Mediamarkt...ik kreeg er ook een gears of war faceplate bij...\o/ De game is VET..adembenemend mooi ook..
Een dag verder en weer geen CE bij de FRS. Een ronde langs zaken als Bart Smit en Intertoys leert dat de meeste grote ketens hem sowieso niet krijgen en je kan hem daar ook niet bestellen. Deze editie komt simpelweg niet voor in het centrale computer systeem. Wat een aanfluiting die hele pre-order actie ..
geen idee, ik kreeg het net te horen door m'n telefoon, maar ik denk eerder van de makers/uitgevers in die richting