kan nou weer gaan wachten tot donderdag,, soms heb je van die momenten waar je je afvraagt, wat doe ik in limburg
Weet iemand of de CE bij de MM in Amsterdam te koop is, en zo ja voor hoeveel? Ik heb hem bij Skiq.nl besteld maar volgens hun systeem wordt die pas op de 25e geleverd.
Zucht. Da's maar 1 euro goedkoper dan Skiq.nl. Leuk dat ze zo'n beetje de duurste MM in Amsterdam(-ZO) hebben neergezet. Altijd duur, zelden aanbiedingen.
Vandaag natuurlijk weer geen CE bij de FRS, was te verwachten. Men heeft blijkbaar een mailing gekregen waarin staat dat hij vrijdag geleverd wordt. Dan pre-order je zo'n titel en als dank mag je een week wachten. :{
1000064361 Xbox 360 Gears of War - XBox 1 verzonden Mijne is onderweg Nu nog ff met mijn kadobon van 33 euro ff wat points halen en ik ben weer helemaal happy
ik ben wel een beetje pissig dat ik gears of war voor 60 euro hebt gehaald en dat het nu opeens 44 euros kost in saturn .
Klopt, meestal de week na de release van een nieuw spel, heeft MM (Alkmaar) een aanbieding lopen die 1 week duurt. Gears of War is in Alkmaar tot 26/11 voor 44 Euri te krijgen