Jaja, ik geloof dat onze Cliffy hier zijn CV probeert te redden. Dat is ook de rede dat de population nu zo laag is. Geen map packs of support = verlies van interesse = dropping player count.
Haha, tja... Het zal Cliffy aan z'n reet roesten! Ik speelde zelf juist altijd Execution met een goed ingespeeld team juist vanwege DBNO en hadden een schijthekel aan Warzone. En nu ben je overal meteen kapot!
Words like violence Break the silence Come crashing in Into my little world Painful to me Pierce right through me Can't you understand Oh my little GOW All I ever wanted All I ever needed Is here in my arms Words are very unnecessary They can only do harm Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable All I ever wanted All I ever needed Is here in my arms Words are very unnecessary They can only do harm
Ik ga ergens dramatisch in een of andere goot liggen janken en ik kom er pas uit als GTA V in de winkels ligt.
En toch gaat hij weer massaal verkopen, want nieuwe Gears. Het zal Epic en People Can Fly aan hun reet roesten.
Mensen kopen Gears 90% voor de campaign en horde... (weet niet of horde erin zit).. OverRun en Campaign zien er echt goed uit hoor... maar de MP
What the FUCK. DBNO is weg?! R.I.P. Kan weer aan het lijstje toegevoegd worden! R.I.P HALO, ASSASSIN'S CREED, GEARS OF WAR. M'n 3 dopeste franchises. Verkracht.
Mensen ik ga slapen.. voor zover ik kan slapen vannacht.. WAAR GING HET VERKEERD , 07-11-2006 - 13-12-2012... RIP
Trolololololol... Nu had ik sowieso al enorme lage verwachtingen van de game, maar dit is naast een nutteloze en snelle prequel waarschijnlijk ook nog eens kut.