http://m.digitaltrends.com/gaming/e...hat-with-gears-of-war-judgments-art-director/ Oooh nu ineens is het General Karn die Emergence Day leidde en niet RAAM? Hij is dus weggegaan omdat EPIC niet wilde luisteren. Weet bijna zeker dat CliffyB ook weg is gegaan om zelfde reden
Haha ik plaatste de post in de hoop dat jij reageerde and it worked. Maar ik vond GoW 3 nog best oke hoor voor een paar maandjes, alleen GoW 2 was een catastrofe. Toen een externe partij deze ging maken gaf ik het helemaal op.
Als ze mijn favo game aller tijden zo verneuken kunnen ze inderdaad niet veel goed meer doen. Gelukkig was Gears 3 wel weer aardig, maar dan gaan ze vervolgens 100000X DLC releassen die je moet kopen om online een beetje normaal te kunnen spelen. Dan mag je helemaal opflikkeren.:b:
Damn, dat zijn er al 3. Cliff, Rod en dus Lee. Nog meer (belangrijke) mensen vertrokken uit het Gears team?
Ik had ooit vroeger in een ander topic een gow meme gepost maar kan nergens meer vinden. ging over Cole die een headset kreeg en nog kon schreeuwen
Sooo.... geen koth maar deze gare crap. Ze gaan echt voor een mainstream casual shooter.. Domination is stupid en heeft elke andere shooter al
Ik denk dat ik mijzelf best onder een 'hater' van de shotgun kan scharen. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik de shotguns te krachtig vond. Echter is dit een verandering waar ik ook zeker niet blij mee ben. Ik persoonlijk vond de balans tussen de wapens niet goed, daar kan je het mee eens of oneens mee zijn, maar zo zie ik het gewoon. Een belangrijk gameplay element als Down but not out weghalen maakt de balans imo echt niet beter. Samen met wat andere keuzes in Judgement is dit ook een zeer, zeer domme beslissing. En idd het lijkt erop alsof ze allemaal CoD willen emuleren, heel slim dat. Vooral alle gameplay elementen die jouw spel een eigen gezicht gaven weghalen om te gaan lijken op een ander spel. zucht....