Hopelijk bedenken ze zich nog en stoppen ze er een old skool playlist in, zou me niks verbazen. Met de release de old skool playlist erin en als je 2 maanden verder bent alles er weer uit. Zo een soort gelijke truc hebben ze ook gehad met gears 3, de smeerlappen. verplicht execution spelen tegen SO's ipv old skool execution. Kleine moeite om erin te laten maar nee hoor.
het probleem met zo'n speciale playlist is dat het niet de standaard is van de multiplayer. verder heeft gears niet bepaald de grootste online populatie, als je dat gaat onderverdelen in verschillende playlists krijg je situaties waarbij je 20x tegen hetzelfde team speelt. gears 1 en 2 deden het goed kwa playlists imo (behalve dan dat gears 2 eerst execution en warzone in 1 playlist had, dat was retarded). gears 3 had alweer teveel keuze.
Voor de geinteresseerde Bol.com heeft Young Marcus & Classic HB preorder bonus Gamemania heeft Young Marcus en Young Alex Brand preorder bonus
Voor Gears of Duty bedoeld je? Maar ja, we zullen zien... Laatst trouwens nog Gears 2 gespeeld... nostalgie! Ik wist niet eens dat nog zoveel mensen dat spelen, zowel level 100's als newbies.
Gamemania heeft ook de Classic HB: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=27478&source=hpc Had de vorige keer Gears 3 ge-preordered bij Gamemania en vervolgens maar 1 van de 2 beloofde codes ontvangen, gast achter de balie wist weer van niks. :{ Deze keer misschien toch maar bij een andere vestiging pre-orderen.
Ja watsermee Guus. Las ook iets over een extra epilogue van Baird en Cole tijdens de laatste gebeurtenissen in gears 3. Maar is rumored en staat op een of andere site als preorder
Ja, WTF... wat is er nou leuker dan tegen en met monstertjes vechten? Gisteren zag ik nog een stukje op GK dat EPIC met deze Gears terug wilt naar Gears 1 om zo de diehard fans terug te krijgen die zijn gevlucht. Nou, hoe dan?