Ik heb weinig gezien van de game, al die vids die je lekker maken sal ik over. Maar ik ben benieuwd wat de reviews gaan zeggen.
Gears 3 16% uitgespeeld (niet eens de volledige campaign), en Gears 2 en 1 heb je nooit aangeraakt. Zware fanboy jij
Zo dan, ziet er wel gruwelijk uit! Wow zeg, die lichteffecten zijn duidelijk mooier en die smoke effecten ook. Duidelijk mooier dan Gears 3.
Te kleurrijk bedoel je? Ja dat misschien wel. Ik ben ook eerlijk gezegd heel erg klaar met Gears of War, maar toch zie ik mij deze nog wel halen. Ben wel blij dat Cliffy B in elk geval nu met iets heel anders bezig is.
Ik heb 'm net gepre-ordered bij de GameMania (Classic Hammerburst + Young Marcus + Alex) want de campaign ziet er gewoon ontzettend goed uit en ik weet zeker dat ik me daar wel mee kan vermaken. En als de MP tegenvalt dan ga ik wel terug naar Gears 3 of gewoon geen MP meer en ga ik me weer eens wat meer focusen op SP games. Ik zie mezelf namelijk al Call of Nooby (heb BOII laatst uit verveling gekocht en je merkt gewoon dat 99% van de spelers of 8 jaar oud of zwakbegaafd is) of Halo 4 spelen Vergeleken met die troep is de MP van Judgment nog echt een pareltje.