\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Good riddance! No offence maar dit was dezelfde gast die zei dat Escalation een balanced map is en dat de Retro Lancer het meest balanced wapen in de game is (in GOW3 ) Ook heeft hij de Overpass, beta-Trenches en beta-Thrashball maps gedesigned als ik het mij goed herinner, allemaal flink niet-gebalanceerde maps. En dan zo'n twitter bio: " I make multiplayer games 20% cooler in ten seconds flat." Wat de achievementlijst betreft, ziet er best oké uit, zie alleen ook Survival mode staan? Is dit een vervanger voor Horde ofzo?
alleen seriously 1.0 was geen bullshit achievement, de andere 2 zijn grindfests. ik heb een beetje geprobeerd 2.0 te grinden maar na 5 minuten had ik er genoeg van. 3.0 niet eens een poging gewaagd.
Zijn er nog goedkope pre-orders? Wil hem toch wel kopen omdat er voor mij verder helemaal niks interessants dit voorjaar uitkomt. Amazon is €46 totaal.
Je hebt de keuze uit: Standaard & Steelbook Of gewoon niet kopen! Tenminste doe maar wel, anders worden deze gasten heeeel boos... Spoiler
Leren en pffff kwam gister iemand tegen die in z'n eentje was en de tegenpartij had nog een 2 staan! Morgen kan ik weer vol op spelen! Ben al bijna level 20
Hmm echt jammer dat ze horde mode eruit gehaald hebben. Overrun klinkt veel minder interessant.. had dan beide opties erin gelaten...