Dat vroeg ik mij ook al af, maar deze game is toch 18+? En dan van deze kiddy bullshit... Ik weet niet hoor, maar het zal allemaal wel. Ik ben echt blij dat ik geen pre-order heb staan...
Om te janken dit. Skeletal glow . Maarja, genoeg mensen die die skins toch wel kopen zodat ze 'status' en aandacht online hebben. Nog even flink cashen voor M$ met Gears.
Het lijkt ook wel alsof ze er alles aan doen om zelfs de mensen die Epic uiteindelijk nog het voordeel van de twijfel geven tegen zich het harnas in willen jagen. Dit is toch gewoon een dikke 'Fuck you' voor de gehele sfeer in de MP? :/
Haha, echt ook... Te kansloos voor woorden dit en ik had al niet echt vertrouwen meer, maar die skins zijn nu echt de druppel! Gelukkig komt BioShock Infinity een week later uit, dus dan vergeet ik waarschijnlijk dat er een Gears is uitgekomen!
En dan vond ik destijds de skins voor wapens in GoW3 al erg. Benieuwd hoeveel alles nu in totaal kost.
Tering dat zijn een hoop centen voor een paar skins! Microsoft wil de schoorsteen flink laten roken, centen verdienen.
Een paar? Waren er iets van 30... maar ja allemaal optioneel natuurlijk. Microtransacties.. Maar jezus wat een circus
"It comes to my attention some of you found the previous gears maps a little flat" Ik weet niet met wie hij praat ga hem iig niet halen! Hier nog een map tour http://www.ign.com/videos/2013/02/19/island-map-tour-gears-of-war-judgment