Ik reageerde op iemand die zei dat het tegen de regels is om er over te praten waarna ik zei dat het hier om features ging die uitgelekt zijn en dat je daarover best zou moeten kunnen discussiëren, het heeft namelijk een beste grote impact op de game als iedereen in een fucking ROZE armor rond kan lopen maar ik denk dat Cher die post zag. 1 sec later zag ik dat ik gebanned was tot het einde der tijden Waarschijnlijk speelde het ook mee dat ik Judgment vanmiddag nog met een circus vergeleek in een topic die ik had aangemaakt maar die werd ook na een aantal posts zonder pardon verwijderd. Je mag dus enkel over de skins praten die je in de trailer ziet. Fucking Gestapo daaro op dat forum :') Overigens is het een goed idee van dat van FB want ik kom niet meer op het Epic forum, ze willen geen enkele account die ik aanmaak nog accepteren, zowel Pink COG Armor als Pink COG Armour niet En FB maakt geen drol uit, ze weten toch niet wie er achter de naam schuilgaat tenzij je vrienden je ook Lethal noemen
Haha, lame! Ik weet niet of ze wat kunnen doen op FB, wel blocken denk ik (en dan mis ik alle pret ) en ze hebben natuurlijk mijn naam en e-mailadres wat gelinkt is... Zou toch lullig zijn als er wat gebeurt door zo'n game als dit.
En ik... maar de preorder bonussen staan hier: http://www.xbox.com/nl-NL/Marketplace/Product/Gears-of-War-Judgment/buy-now Die van GM is de beste: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=27478&source=hpc - Alex Brand mp char - Young Marcus mp char - Gears of War 1 online code - Steelbook
Not really a pre-order bonus moet ik zeggen Maarja, bij gears 3 kreeg je ook die waardeloze cog tag. Achja, ze hebben toch geen variatie in characters, dus doen ze maar die skins, wapenskins vind ik persoonlijk wel awesome maar dit kunnen ze doorsturen naar een pretpark.
Het zijn characters... (en ws komen ze later als DLC met een ander kleurtje) Dat ze een Gears 1 code erbij geven laat zien dat ze Judgment niet richten op Gears fans.. Want die hebben allemaal Gears 1 in hun kast pronken
Uhm heb nog niet veel van de game gezien en gelezen. Wil ook gewoon verrast worden. Waarschijnlijk zit iedereen te bitchen op de MP. Die speel ik toch niet! Ik ga voor de couch co-op samen met een maatje. Gears story mode is altijd gruwelijk om te doen. En dat lijkt mij met deze installment niet anders. Of moet ik me zorgen maken?
Idd, zo denk ik er ook over. Campaign lekker spelen in coop. Mss nog wat horde of hoe dat nu ook heet. Samen met broertje in splitscreen
Inderdaad Horde was splitscreen ook kneiters vet . Heb er weer zin in!!!!! Maar ga je hem ook halen? Kennen we een keer samen Horde doen . Leipe shit!
Hier ook nog een. Ik haal de game sowieso op dag 1 (steelbook) voor de campaign die, zoals het er nu naar uitziet, wel echt heel goed en sfeervol wordt. En de MP kan ook wel leuk worden als je in private speelt
Ja, maar volgens mij met minder 'waves'. Althans, dat staat zo in de achievements (daar hebben ze het geloof ik over 10 of 20 waves).
Ja, maar dan zal het toch een soort Horde 1.0 moeten zijn. Misschien dat dat survival impliceert dat je geen fortifications kunt bouwen. Ik gok ook maar wat