Maar zien ze zelf niet in dat dit gewoon nergens meer over gaat en dat ze hun franchise kapot maken? Tuurlijk zullen er altijd wel mensen zijn die dit soort shit koopt maar het aantal dat hierdoor afschrikt lijkt mij des te meer..
Het is wel bizar wat ze met deze game aan het doen zijn ja. En dan is het nog People can Fly ook, samen met Epic dan. Raar hoor, Bulletstorm was zo gaaf en had niet verwacht dat ze zoveel gingen lopen kutten.
Ik ga hem ook halen idd! Dat van die double xp kopen is wel gaar. Maar er zijn gekken zat die dat gaan doen!
Ben gister ook gebanned, stelletje debielen daar. Ik kijk wel uit naar deze game, maar ben bang dat er bijna niemand online zal zijn aangezien het lage aantal pre-orders.
Zal wel ja, veel kritiek op de game als je hier en daar lees. Dure DLC achtige game doet vaak de ronde. Maar ik haal hem vast wel weer.... standaard in de collectie.
Double XP kopen? Deze game verdient een 'Hitler finds out about Gears of War: Judgement' video. En die armour skins? Zo help je dus een goede franchise om zeep.
Haha kan iemand zich dit nog herinneren? Dit was de shit, good old times En wat hadden we een levendige clanscene in NL en op xboxworld. En dit! Awesome maar volgens mij boeit dit alleen mij wat. Hopelijk komt er nog een keer een multiplayer shooter uit die me zo kan boeien als gears 1. Alleen heb ik nu geen tijd meer om zo veel te spelen. OT: Judgement ga ik niet meer spelen. Lijkt op een herhaling van gears 3 die minder goed is als ik zo de verhalen lees hier.