1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gears 3 speelde, voor mij iig, echt ontzettend lekker online! wat een verschil met gears 2 :F: constant lag en glitches.. judgment laat ik denk ik schieten. ik ga voor tombraider en bioshock infinite. jullie?

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat was ook het probleem met Gears 2... Bugs/glitches konden ze bijna niet fixen en de lag. Maar als ze toen servers hadden gebruikt zou het top zijn geweest. :)

3. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zeker gelijk Lethal, door die servers was Gears 3 veel beter te spelen..
    maar daar had je weer t probleem met die Retro lancer en die Sawed off, maar ja zo is er altijd wel wat om over te zaniken, ik hield t veel langer uit met Gears 3 alleen doordat t zo lekker speelde!

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, nee, NEE! Gears 2 is gewoon bar en bar slecht :p IMO Maar aan de andere kant, door deze game heb ik wel echt alles uit Gears 1 gehaald (wat ik qua achievements al had gedaan maar ik ben me toen vooral op player/private matches met vrienden gaan richten en heb daar echt de beste potjes meegemaakt). Die heb ik tot de beta van Gears 3 elke dag gespeeld dus eigenlijk moet ik 2 ook een beetje dankbaar zijn.

Gears 1 remake met de movement en hit detection van Gears 3 zou trouwens echt geniaal zijn.

@ terror stefan

Gears 3 speelt ook gewoon goed op host, het ligt er maar net aan wat voor verbinding het is want elke Gears is slecht met te veel lag.

Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het zo slecht was snap ik niet waarom je soms een nummertje moest trekken om te kunnen joinen in een lobby/party. :p Het werd gewoon slecht door die dramatische updates, daarmee haakten velen af...

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nee gears 1 was perfect. niks aan veranderen. Movement van gears 1_O_
    Hit detection zou het enigste zijn dat beter kon imo. Maar goed smaken verschillen. Ik zal nooit begrijpen dat iemand gears 2 of 3 boven 1 verkiest. En waarom mensen Skyrim en Oblivion saai noemen. Dat mensen Looper de beste film van vorig jaar vonden, dat mensen The Beatles oud een saai noemen.

Gears 2 was onspeelbaar en Gears 3 was speelbaar en leuk voor een maandje of twee voor mij. Gears 1 heb ik vanaf de release gespeeld en speel ik nu nog steeds af en toe. En er zitten natuurlijk ook good memories aan die game.

7. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ja eehh elke game is toch slecht met teveel lag, niet alleen Gears? :+
    Parasite?? Halo zal er ook niet beter door worden..

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die clunky movement van Gears 1? Nee Gears 3 boven Gears 1 qua movement 100%

9. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Helemaal mee eens.. Gears 3 beweegt zoveel beter dan gears 1. Kvind gears 3 naast de bekende irritaties (stopping power, retro en sawed off) ook de beste van de reeks.

Ik heb alleen wel veel meer lol gehad in gears 1. Heel veel mensen online leren kennen en gewoon elke avond een volle lobby met vrienden en dan lekker knallen. Maar dit maakt nog niet dat het qua gameplay een betere game is.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moest altijd lachen als je in Gears 1 over iets heen sprong, echt zo'n slowmo space jump! 8)

Die sniper was altijd zo fokking hard... dat geluid ook! :cool:

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies. Meeste lol Gears 1. Beste herinneringen ook. Maar Gears 3 movement is zo goed

12. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Gears 2 en 3 voelen zo raar aan voor mij. Het is moeilijk te omschrijven maar de hele feeling van die twee zijn compleet anders dan deel 1. Alsof ik op een of andere manier gears 1 in slow-motion speel ofzo.

edit: Maar wat gears 1 echt beter maakten voor mij was eigenlijk hoe simpel het was. Iedereen zelfde load-out, simpele maar briljante map-designs, geen overbodige overpowered shitwapens, Heerlijke horrorachtige graphics, 4vs4 execution, alle wapens die een perfecte balans hadden, en ten slotte hoe enorm hard je noobs kon aanpakken op die game(dus hoe hardcore gears 1 was).

Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  13. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm gears 1 was nou niet echt balanced? Gnasher overheerste zwaard omdat de lancer zo goed als nutteloos is in dat spel.. Verder was de sniper ook niet echt gebalanceerd met de one shot down active.
    De boomshot werkte naarmate de patches uit kwamen ook steeds minder lekker, op het laatst schoot je nog vaker mensen down dan dat ze daadwerklijk uit elkaar knalde met dat ding. :+

14. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Als twee goeie teams tegen elkaar speelden was die lancer niet bepaald nutteloos. Je moest gewoon weten hoe je m moest gebruiken. Van dichtbij was je kansloos tegen een shotty maar zo hoort het ook. Als je goed was met de pistol kon je ook shotty's domineren met dat ding dus ik vond he prima geballanceerd eigenlijk. Sniper-active down was gay, dat ben ik met je eens en de boom was voor de tweak beter maar er zaten in ieder geval geen 3:x kogels in. Maar goed ik ben nog niet eens over stopping power begonnen waardoor deffensieve spelers zwaar in het voordeel zijn. Ik hou van snelle aanvallende potjes en rushen. Wat gears 1 in een notendop was.

15. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    een nadeel was wel als je eindelijk iemand gedownd had met de gnasher bijv. zo´n noob vaak je kill steelde.. daar kon ik zo kwaad om worden!

16. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    lol, dat gebeurt in iedere gears game. behalve in deze want er zit geen dbno in.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar in Gears 1 wilde je natuurlijk voor Seriously gaan

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat zijn nou precies de positieve veranderingen aan de MP in Judgement?
    Stopping power gaat er uit, Sawed-Off krijgt overhaul, Active Reloads hebben geen damage boost meer. Anything else?

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Clownspakken! :thumbs:

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :D

In de mp mappen kan je nu ook basejumpen.

Deel Deze Pagina