1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Active Reloads geen damage boost meer? Hahaha :lol:. Oh man.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ranked was voor wankers:+
    Ik speelde altijd Player matches met andere clangasten. Het verschil was trouwens wel dat er ook Nederland redelijk wat Lans op gears 1 waren. WCG 2007, Fariko annex, Fariko execution, een paar AR Gaming lans, Het NLK en ik vergeet er volgens mij nog een paar. En dan had je nog het xboxworld 2.0 en 3.0 toernooi waardoor ik lid van xboxworld ben geworden. Ik heb geen idee of er ook toernooien en LAN's in NL waren?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Stoer man

5. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 1 is volgens mij ook de beste. Voor mij gevoel was dat vooral omdat er (voor annex werd toegevoegd) geen respawn was. Dood was echt dood en zat je soms 5 minuten naar anderen te kijken. Dat brengt een bepaalde druk en spanning met zich mee, ook dat als het 1 tegen 1 werd er altijd 6 mee zaten te kijken.

6. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Dat was best wel stoer ja:thumbs:
    Zijn je argumenten voor gears 3 op?

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap al dat gezeik nooit zo. Vindt je deel 3 niks dan speel je lekker deel 1, tijden veranderen.

8. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Het aloude argument dat overgebruikt is en ook kant noch wal slaat. We horen hem weer. Ik vind het best dat mensen gears 3 spelen, he-le-maal best. Als ik gears speel, ga ik voor deel één. Maar daarom mag er best over de kwaliteit van de game gepraat worden, en gediscussieerd worden. Daar is een forum voor lijkt me.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    De kwaliteit van Gears 3 is echt 10000000 x beter.. . Iedereen hier heeft meer plezier beleefd in Gears 1, maar de overall kwaliteit van de game is echt minder. Wat jij doet is je tijden in Gears 1 zo hoog stellen dat ze niet getopt kunnen worden. Maar geen rekening houden dat er geen andere games waren en dat al die Gears 1 maatjes van je waarschijnlijk allemaal Call of Duty zijn gaan spelen. Kan je leuk LAN fotos posten, alsof Gears 3 geen LAN's heeft gehad :confused:.

Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  10. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    De meeste van die Gears 1 maatjes spreek ik nooit meer, maar diegene die ik nog spreek gamen net als ik niet zo veel meer. Maar ik weet wel dat de hele competetieve Gears-scene in Nederland massaal het clangamen verliet toen gears 2 zo verschrikkelijk slecht bleek te zijn. De meesten zijn volgens mij weg gebleven. Mijn tijden in gears 1 zijn idd niet te toppen voor een multiplayer shooter, maar goed daar ben ik lang niet de enige in. Al zitten de mensen die dat ook vinden niet op xboxworld.

De kwaliteit van gears 3 vindt jij 10000000X beter, dat is jou zeer goed onderbouwde mening. Ik heb de laatste paar pagina's al genoeg argumenten gegeven waarom ik gears 1 beter vind. Dus ik ben er klaar mee. Ik heb er meer lol aan beleefd, maar de game was ook gewoon 10000000x beter dan deel 2 en 3. Mijn favo game aller tijden is overigens niet gears 1 maar Civilization IV. Dat je het ff weet.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maps specifiek designed per game mode.. Geen gare Sandbar voor KOTH ofzo bijv

Dat is een verandering die vanuit de community tot stand is gekomen.. Iedereen liep hun Gnasher en Lancer te up-a preactiven.. (ik ook )

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Aha, die 'community' ja. Is dat dezelfde community die het zo erg vond om als de Locust online te spelen? :emo:

Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat was een misquote van die schrijvers van dat artikel.. Wat ik persoonlijk denk is dat Locust eruit zijn gehaald omdat ze geen echte armor dragen en dus zouden ze die clownspakken maar aan 1 team kunnen verkopen

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, Cliffy heeft de Locust files meegenomen...

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dat de reden is, als dat zo is zullen we de Locust misschien nooit meer in MP zien in volwaardige sequels. :/

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dus niemand pakjes kopen, dan zijn die er de volgende sequel eruit!

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, oen... heel die fokking game niet kopen!

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zeg maar wat hoor.. Maar makes sense toch? Die half naakte locust kan je niet in een bassie en adriaan fitje zetten

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Aan de andere kant ben je in principe 50/50 COG/Locust en kun je je oerlelijke outfits dus genoeg showen aan anderen lijkt me.

Ik zie dat de reden die EPIC/PcF gegeven had als volgt was: "Gears are easier to relate to" in een podcast?!:x

Daar hebben ze natuurlijk wel een goed punt. Net als die roze pakjes het voor mij een stuk makkelijker om me goed in te leven in mijn virtuele personages. Hopelijk gooien ze in een volgend deel ook de Lancers eruit en geven ze je een AK-47, maakt het eveneens een stuk makkelijker om mij goed in te leven. :thumbs:

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nee, maar voor de losers die het wel doen :b: O-)

Deel Deze Pagina